Geplaatst: 23 maart 201411 jaren comment_2171318 Yow mede gta fans! Ik heb een vraagje: Ik speel GTA: SA op mijn windows rt tablet. (Gedownload via de windows store) Mijn vraag is nu dus: Kan je cheats en/of mods gebruiken in de mobile versie van San Andreas? Alvast bedankt!
Geplaatst: 23 maart 201411 jaren comment_2171328 Ja, je kunt simpele mods uitvoeren zoals savegames en andere muziek (zijn .mp3 bestanden) Maar cleo mods (carspawner, supermanmod) werken alleen op geroote android telefoons/tablets. Op alle 3 de platformen (iOS/Android/Windows RT) werken nog géén map mods, er bestaat nog geen editor hiervoor.
Geplaatst: 23 maart 201411 jaren comment_2171337 In aanvulling op JaggysModz: CLEO mods werken alleen voor Android, maar .scm mods kunnen eveneens op Android en op een jailbroken apple-toestel. Geen idee of en hoe .scm werkt op andere platforms, maar ik vermoed dat dat ook mogelijk is.
Geplaatst: 23 maart 201411 jaren Auteur comment_2171351 Bedankt! Nog even een vraagje :$ : Hoe moet je die kleine mods uitvoeren? Op de pc weet ik het wel, maarja... Nogmaals bedankt!
Yow mede gta fans!
Ik heb een vraagje: Ik speel GTA: SA op mijn windows rt tablet. (Gedownload via de windows store)
Mijn vraag is nu dus: Kan je cheats en/of mods gebruiken in de mobile versie van San Andreas?
Alvast bedankt!