Er lopen nu een stuk meer voetgangers rond, waarvan sommige gangs zijn en/of wapens bij zich hebben
De voetgangers hebben een stuk meer taken , zoals een postbode die zijn rondje loopt, Mensen die worden opgehaald, mensen die op een bankje/muurtje zitten en nog een hele waslijst.
Wannner je een vuurgevecht start dan vlucht het grote gedeelte, maar je hebt altijd een aantal mensen die het vuurgevecht aangaan (we leven niets voor niets in Amerika)
Draw distance van de voetgangers/vehicles is groter, ze lopen/rijden ook verder voordat ze verdwijnen.
*Popcycle is aangepast
*Navesh sectors zijn aangepast
*Scenario`s zijn aangepast & toegevoegd
*Relationships levels aangepast
Ondanks dat de video editor nogal moeite heeft om alles te laten zien (hier verdwijnen pedestrians er wel snel in)
Toch een filmpje inelkaar gezet voor een kleine impressie.
Het doel was om Libery City meer te laten leven.
Er lopen nu een stuk meer voetgangers rond, waarvan sommige gangs zijn en/of wapens bij zich hebben
De voetgangers hebben een stuk meer taken , zoals een postbode die zijn rondje loopt, Mensen die worden opgehaald, mensen die op een bankje/muurtje zitten en nog een hele waslijst.
Wannner je een vuurgevecht start dan vlucht het grote gedeelte, maar je hebt altijd een aantal mensen die het vuurgevecht aangaan (we leven niets voor niets in Amerika)
Draw distance van de voetgangers/vehicles is groter, ze lopen/rijden ook verder voordat ze verdwijnen.
*Popcycle is aangepast
*Navesh sectors zijn aangepast
*Scenario`s zijn aangepast & toegevoegd
*Relationships levels aangepast
Ondanks dat de video editor nogal moeite heeft om alles te laten zien (hier verdwijnen pedestrians er wel snel in)
Toch een filmpje inelkaar gezet voor een kleine impressie.