Jump to content
Geplaatst:
comment_2171344

Sjakie en de chocoladefabriek

Georganiseerd door xCrazyShotgun en Crazy-Ghost.

De wereldberoemde Mathijs Wonka zat in zijn stoel na te denken wat er met zijn fabriek moest gebeuren. Hij was zelf ook de jongste niet meer en zijn enige erfgenaam, Robin, was een idioot die nooit iets goed kan doen. Mathijs Wonka had de Wonka-fabriek vele jaren geleden opgericht en in die tijd was het uitgegroeid tot een van de beste snoepfabrieken ter wereld. Al jaren lang moest hij alles regelen in zijn fabriek en er voor zorgen dat het beter blijft verkopen dan concurenten als Pluto en Sticker. Hij werd ookal een dagje ouder en moest een erfgenaam hebben die de fabriek kon blijven runnen als hij er niet meer was. Hij schreef een berichtje en plaatste het op internet..

Regels:

-Berichten van de spelleiders doorsturen of tonen aan andere spelers zorgt gelijk voor uitsluiting van het spel.

-Elkaar bedriegen en voorliegen mag. Dit geldt bij elk spel.

-In discussies hebben de spelleiders altijd gelijk.

[table=simple] Spelers:

1. @Nyltje|20 muntjes

2. @Bassieboy35|40 Muntjes

3. @Recruut|30 muntjes

4. @Ezra24rct3|30 muntjes

6. |20 muntjes

7. @TekaLoca|25 muntjes

8. @Krikke1992|30 muntjes

9. @Dexist|25 muntjes

10. Aspyxiated|40 muntjes

11. @SpacyColours|20 muntjes[/table]

Bewerkt: door Crazy-Ghost

• Reacties 127
  • Bezichtigingen 8.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2172292

Iedereen die voor morgenavond 22.00 zijn koppeltje heeft gevonden krijgt 5 gratis muntjes. Daarna worden de namen die nog geen koppel hebben bekendgemaakt en dan zullen zij ook sneller hun koppeltje vinden en kunnen we door naar opdracht 2.

Geplaatst:
comment_2172482

Ja TekaLoca ik weet dat jij me ook sowieso oplicht maar toch heb ik ons als koppel ingestuurd. :X

Wat een vertrouwen in je driemalig ex-gangmakker. We waren dikke vrienden volgens jou :(

Als het goed is zijn we

? :7

door

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.