RMJ Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 hallo allemaal! zag dat er weer minder gepost werd op dit forum, Jammer! laatste van mij! feedback altijd welkom! gr RMJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 Prachtige foto's! Voornamelijk deze twee: Het einigste minpuntje, zijn de zwarte randjes onder de signatures. Voor de rest, mijn complimenten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 Ziet er allemaal zeer leuk uit! Wat me wel opvalt is dat je in deze post vooral rond 'n personage werkt, rond een menselijk persoon. Een beetje meer variatie in je onderwerpen zou cool zijn. Zie dit vooral niet al kritiek, want ik ken zelf zeker en vast niet van het maken van zulke zaken, en vind het ook zeer knap wat je doet, laat dat duidelijk zijn! Ik vind je werk uiterst leuk, maar het 'thema' is wat hetzelfde vind ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RMJ Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Prachtige foto's! Voornamelijk deze twee: Het einigste minpuntje, zijn de zwarte randjes onder de signatures. Voor de rest, mijn complimenten! Omdat ik normaal op een ander forum/spel zit, waar een donkere achtergrond gebruikt word, kijkt dit natuurlijk veel anders. Tevens bevorderd het de diepte vind ik zelf! zodoende gebruik ik deze balkjes als border eigenlijk. Ziet er allemaal zeer leuk uit! Wat me wel opvalt is dat je in deze post vooral rond 'n personage werkt, rond een menselijk persoon. Een beetje meer variatie in je onderwerpen zou cool zijn. Zie dit vooral niet al kritiek, want ik ken zelf zeker en vast niet van het maken van zulke zaken, en vind het ook zeer knap wat je doet, laat dat duidelijk zijn! Ik vind je werk uiterst leuk, maar het 'thema' is wat hetzelfde vind ik. Kritiek zijn leermoment dus nee, ik zie dit niet als kritiek haha! wat voor andere thema's zou je voorstellen? hou wel van een uitdaging haha! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Wel aangezien natuurprentjes een veel gebruikt onderwerp is, zou ik daar al niet voor gaan. Probeer eens iets met een middeleeuwse stad / samenleving ofzo, dat zou eens leuk zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RMJ Geplaatst: 24 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2014 Wel aangezien natuurprentjes een veel gebruikt onderwerp is, zou ik daar al niet voor gaan. Probeer eens iets met een middeleeuwse stad / samenleving ofzo, dat zou eens leuk zijn dit toevallig net nog gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.