Jump to content

A few! 2


RMJ

Recommended Posts

Ziet er allemaal zeer leuk uit! Wat me wel opvalt is dat je in deze post vooral rond 'n personage werkt, rond een menselijk persoon. Een beetje meer variatie in je onderwerpen zou cool zijn. Zie dit vooral niet al kritiek, want ik ken zelf zeker en vast niet van het maken van zulke zaken, en vind het ook zeer knap wat je doet, laat dat duidelijk zijn! Ik vind je werk uiterst leuk, maar het 'thema' is wat hetzelfde vind ik. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtige foto's! Voornamelijk deze twee:

Het einigste minpuntje, zijn de zwarte randjes onder de signatures. Voor de rest, mijn complimenten! :tu:

Omdat ik normaal op een ander forum/spel zit, waar een donkere achtergrond gebruikt word, kijkt dit natuurlijk veel anders. Tevens bevorderd het de diepte vind ik zelf! zodoende gebruik ik deze balkjes als border eigenlijk.

Ziet er allemaal zeer leuk uit! Wat me wel opvalt is dat je in deze post vooral rond 'n personage werkt, rond een menselijk persoon. Een beetje meer variatie in je onderwerpen zou cool zijn. Zie dit vooral niet al kritiek, want ik ken zelf zeker en vast niet van het maken van zulke zaken, en vind het ook zeer knap wat je doet, laat dat duidelijk zijn! Ik vind je werk uiterst leuk, maar het 'thema' is wat hetzelfde vind ik. :)

Kritiek zijn leermoment dus nee, ik zie dit niet als kritiek haha!

wat voor andere thema's zou je voorstellen? hou wel van een uitdaging haha!

Link to comment
Delen op andere websites

Wel aangezien natuurprentjes een veel gebruikt onderwerp is, zou ik daar al niet voor gaan. Probeer eens iets met een middeleeuwse stad / samenleving ofzo, dat zou eens leuk zijn :puh:

dit toevallig net nog gemaakt

anirevo2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...