Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[PS3] meeting 30 maart 2014 17:00 t/m 19:00

hallo

ik wil een leukuh en gezellige meeting met de leden houden.

Mijn naam daar is gunmandevon

We spreken af bij mijn huis. Ik invite jullie daar heen.

Ik speel op een playstation3.

Eerst freemode en dan even wat missies samen uitzoeken.

Aanwezigen graag even een berichtje met naam hieronder.

Bedankt.

Edited by gunman

Featured Replies

Wat gaan we doen?Waar spreken we af? Wat is je naam? Op welke console speel je?

Als je een meeting organiseert, maak dan duidelijke afspraken ed.

PS: Misschien een andere tijd de meeting organiseren, dit is rond etenstijd.

Edited by KaiSkillzz

• Author

gunmandevon

Waarom vergeet in godsnaam IEDEREEN altijd te vermelden voor welke console het is... Zit ik altijd vol hoop m'n Nintendo 64 af te stoffen, om daarna teleurgesteld te worden. Nee, serieus, wees een beetje concreter, dan zal je meer respons krijgen :) Veel plezier!

Daarnaast precies etenstijd bij mij. Liever de hele avond dan twee uurtjes met eet pauze tussendoor. Voor mij een andere tijd graag. Gegroet!

Waarom vergeet in godsnaam IEDEREEN altijd te vermelden voor welke console het is... Zit ik altijd vol hoop m'n Nintendo 64 af te stoffen, om daarna teleurgesteld te worden. Nee, serieus, wees een beetje concreter, dan zal je meer respons krijgen :) Veel plezier!

Waar is de like knop als je 'm nodig hebt.

OT: Er is geloof ik een heel sub-forum voor meetings, inclusief een heel template met hoe je een meeting moet voorstellen.

Er is geloof ik een heel sub-forum voor meetings, inclusief een heel template met hoe je een meeting moet voorstellen.

Ja, dat noem Subforum noemen ze ook wel GTA: Online. Een heel mooi subforum waar deze meetings mogen en kunnen worden voorgesteld. Wat je beweert klopt echter dus niet, alhoewel er wel een topic dat laat zien waar hoe je een drukbezochte meeting kan houden.

Gunman is overigens mijn broertje, dan kan ik dus meteen erbij vertellen dat deze meeting plaatsvind op PlayStation Network. ;)

Er is geloof ik een heel sub-forum voor meetings, inclusief een heel template met hoe je een meeting moet voorstellen.

Ja, dat noem Subforum noemen ze ook wel GTA: Online. Een heel mooi subforum waar deze meetings mogen en kunnen worden voorgesteld. Wat je beweert klopt echter dus niet, alhoewel er wel een topic dat laat zien waar hoe je een drukbezochte meeting kan houden.

Gunman is overigens mijn broertje, dan kan ik dus meteen erbij vertellen dat deze meeting plaatsvind op PlayStation Network. ;)

Ben net een dag oud hier, dus vergeef het me :puh: Ik dacht dat er een GTA Meetings subtopic was, ik bedoelde niks kwaads

Wat is precies de bedoeling? :) Misschien kan dit topic je wat helpen bij het opzetten van de beginpost om de anderen te informeren.

Misschien kan ik wel meedoen, mijn PS3 naam is bassieboy35. Heb waarschijnlijk alleen geen headset/geluid ter beschikking omdat ik nu via een adapter speel.

Jammer van de tijd anders had ik erbij kunnen zijn!

• Author
:klap:

Jammer van de tijd anders had ik erbij kunnen zijn!

the same!!!!