Is GTA IV MP geslaagd? 35 leden hebben gestemd
-
1. Voor consoles?
-
Ja21
-
Nee7
-
Geen mening / ik heb GTA IV niet op console7
-
-
2. Voor PC?
-
Ja9
-
Nee11
-
Geen mening / ik heb GTA IV niet op PC15
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Ik dacht onlangs nog eens aan die goede ouwe tijd, waarin ik elke dag 's avonds mijn PS3 aanstak en met LibertyKillerZ weer wat GTA IV Multiplayer speelde. Dit was een zeer leuke tijd, maar na een jaartje had ik het wel een beetje gezien. Toch heb ik me er talloze uren mee kunnen vermaken: andere spelers 'ownen' in (Team) Deathmatch, de snelste tijd proberen halen in de co-op missies, heel vreemde dingen proberen in Free Mode, anderen 'per ongeluk' een duwtje geven in de GTA Races, ... Maar hoe kijken anderen hier tegenover? Vind jij de multiplayer van GTA IV geslaagd (voor de consoles)?
Bij de PC versie ligt het iets anders. Ik wou weer hetzelfde waarmaken: met een groepje vrienden zo goed als dagelijks GTA IV spelen. Dit had ik toen ook geprobeerd met KiWi United, echter bleek dit niet zo een groot succes te zijn, ook al waren er toen op dit forum meer GTA-spelers met een PC dan met een console. Dit kwam waarschijnlijk doordat je een zeer goede computer nodig had om GTA IV te kunnen spelen, dat er nog wat connectieproblemen waren voor sommigen en last but not least.. de modding scene die experimenteerde in de multiplayermodi.
Al snel bestond de free mode niet meer uit wat heen en weer rijden in Liberty City, maar een luchthaven vol stunt jumps die tot honderden meters hoog gingen. Op zich is dit leuk, maar het geeft wel een andere draai aan het spel. Het erg nadelige deel aan het modden was echter dat spelers dit misbruikte in gerankte modi: een onoverwinnelijke persoon in TDM, een wagen met turbosnelheid in races, iemand die een miljoen dollar spawnde zodat je onmiddellijk een level of een aantal levels hoger was, ...
Vind je de multiplayer op de PC geslaagd? Ondanks de modificaties, of net dankzij de modificaties?