March 28, 201411 yr Rijkste wagen? Doe dan gewoon goedkope auto's en geef er een goedkoop tintje aan. Bijvoorbeeld geen auto's met een waarde hoger dan $20.000 of geen kleding boven de $50.
March 28, 201411 yr Iedereen de zelfde auto z-type. Waarom zoveel restricties? Mag ik niet mijn eigen voorkeur eraan geven? Ik skip deze. Ik heb liever mijn eigen vrijheid in doen en laten. Races in free roam vind ik leuk! Gegroet
April 2, 201411 yr Ja wat is het nou? Eerst maak je tienduizend topics aan en dan gaat het niet door?
April 2, 201411 yr Misschien is het een idee om hem te verplaatsen en meer informatie te geven:) dan trekt het vanzelf mensen aan. Èn je kan de meeting ook nog verplaatsen naar een andere datum
April 2, 201411 yr Deze topic is zeker een aanrader voor het organiseren van meetings: Klikkerde klik
April 2, 201411 yr Author Misschien is het een idee om hem te verplaatsen en meer informatie te geven:) dan trekt het vanzelf mensen aan. Èn je kan de meeting ook nog verplaatsen naar een andere datum onderwerptitel kan je niet veranderen
April 3, 201411 yr Dan vraag je aan een moderator of administrator of die het onderwerp kunnen veranderen;)
Deleted.
Edited by Skullz-000