GTA013 Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2014 GTA013, jouw foto's zijn echt adembenemend. Ga vooral zo door! Thanks ERRWINS! Doe ik zeker: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2014 Tering ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2014 Ik heb vanavond eventjes GTA Online op de PS3 gedaan, en ik heb weer nieuwe Snap's gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2014 Pfff, het is maar goed dat me verteld wordt dat dit uit een videogame komt, wie zou zeggen dat dit echte foto's zijn zou ik zo geloven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2014 .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA013 Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2014 Vooral je 2e foto vind ik schitterend Skullz! Hier nog een paar van mij: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2014 Nieuwe auto Geniaal Mooie auto Ezra24rct3 euh ezra? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2014 Nieuwe kiekjes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2014 Een nieuwe pagina voor de reisgids! De mooiste plekjes van San Andreas in... Dit keer gaan we naar...Het Kortz Center. Het Kortz Center is een openlucht-museum in het noordwesten van Los Santos Het Kortz Center gezien vanaf Picture Perfect Drive. (De ironie ) Pharoah's Riches; een tentoonstelling over dynastieën in Egypte.* Qing Dynasty Love; een tentoonstelling over de politieke veranderingen in Europa. Liberty City Tales; een tentoonstelling over de culturele veranderingen van de gangs in Liberty City vanaf 1970. De hoofdingang van het Kortz center. Plattegrond van het museum. De kassa. Het binnenplein van het museum. De kunstwerken die in het Kortz Center te bewonderen zijn. Het logo van het Kortz Center. Het doolhof van het museum; een bezoekje waard. (Als je je HUD uitzet, is het behoorlijk lastig om de weg eruit te vinden. ) * Een dynastie is een uitgebreide familie, inclusief aangetrouwde familie, die over twee of meer generaties invloed of macht heeft uitgeoefend, meestal in een land.Wikipedia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2014 naar de kermis geweest en daarna foto van mijn Hachukau gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 (bewerkt) Just chillin Bewerkt: 16 december 2014 door TrueSkum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 (bewerkt) Sorry Dubbelpost. Bewerkt: 15 december 2014 door TrueSkum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mert17 Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 ik wil ook fotos nemen maar me galerij is vol en ik kan geen fotos verwijderen want er staat geen delete Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2014 ik wil ook fotos nemen maar me galerij is vol en ik kan geen fotos verwijderen want er staat geen delete Via de Gallery optie in je pauze menu kun je foto's verwijderen. Klik op de foto naar keuze en druk dan op driehoekje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.