Mynameisjeff Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2014 (bewerkt) Soort van #kingsday Slechte kwaliteit omdat mijn nieuwe tv kapot was gegaan. Dus dit is kwaliteit van de oude plasma scherm. Bewerkt: 27 april 2014 door indo1991 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2014 Ongerepte natuur bij Fort Zancudo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IKKA Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2014 Even een letter blokeren met je hoofd en je hebt heel wat anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 Kom er niet uit of deze nou goed gelukt is of niet: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 Ik snap je twijfel. Hij zou perfect zijn als je wat meer naar links stond maar het resultaat is nog steeds heel erg mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 Ik snap je twijfel. Hij zou perfect zijn als je wat meer naar links stond maar het resultaat is nog steeds heel erg mooi True, had na het maken van deze foto al een beetje een raar gevoel maar ik kon mijn vinger er niet op leggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 (bewerkt) Mijn reportage richting de druivenranken: De eerste stop is bij dit bord. En de de andere kant van het bord. We kwamen langs een kano-verhuurder, maar helaas mochten we niet varen. Weer een mooi detail van Rockstar; de zon schijnt door het spandoek. Een mooie waterval links van de steiger van het kanobedrijf. Ook voor de allerjongsten is er speelgoed, lekker de stroomversnelling af in een band. Na al dat water begint de druk toch wel een beetje te stijgen... Onderweg nog een totempaal tegengekomen naast een klein watervalletje. SELFIEEE!!! We zijn aangekomen bij de druivenranken. Het hoofdgebouw van de Marlowe Vineyard. Van off-road rijden word je auto vies. Nogmaals het hoofdgebouw. Een klein kraantje op het achterpleintje. Er waren nog meer mensen op het idee gekomen langs te gaan bij de Vineyard. Lastig te zien : maar dat lijkt op het Lifeinvader profiel van Trevor. De man die op Trevors profiel keek. Een mooie traditionele steenoven. (Voor dr. oetker ) Het leek of iedereen naar me keek.. Een selfie met mooi uitzicht.(Uitgezonderd die rotkop dan ) Weer een mooi detailtje; zonlicht op het interieur van mijn Rancher. En de zonsondergang. De zonsondergang weerspiegeld in de motorkap van mijn Rancher. Het hoofdgebouw. Zonsondergang wat later. En nogmaals de motorkap van mijn Rancher met de zon erin spiegelend. De Great Ocean Highway Bridge in de zonsondergang. Ingang van Fort Zancudo. IN MEMORIAM Missions:420 Killed:1625 Soaties: 12566 Lazer lost:502 ???? DEDICATED JUNE 1974 Meneer heeft kiespijn.. Verwijzing naar James Bond? Het word weer dag . Geschoten vanaf Weazel Plaza 101. En de plaatsen waar ik geschoten heb: http://snapmap.wikig...545,691|845,582 Bewerkt: 9 november 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 Mooie foto alleen jammer dat je de windmolens van de zijkant hebt geknipt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 Omdat de vrachtwagenchauffeur die vooraan staat nogal 'onzeker' was of hij wel of niet kon doorrijden creëerde hij een enorme file. Leek me wel een geinig fotomomentje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nitivity Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 Doe dat maar eens na Of dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 (bewerkt) #ThanksCargobob Bewerkt: 29 april 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey800 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 prachtig vind je niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GrandTheftHaye Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2014 (bewerkt) prachtig vind je niet Bewerkt: 29 april 2014 door GrandTheftHaye Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 (bewerkt) Bewerkt: 30 april 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.