Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2014 Deze hebben ik en een vriend gemaakt tijdens een potje "hardcore parking" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2014 (bewerkt) Bewerkt: 19 mei 2014 door PrioX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2014 Die laatste is echt prachtig! Die zonnestralen geven echt een mooi effect. En dat zonder filter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaXweazle1976 Geplaatst: 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2014 Die laatste is echt prachtig! Die zonnestralen geven echt een mooi effect. En dat zonder filter! Daar wil ik me graag bij aansluiten... Mooi werk, keep it up... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2014 (bewerkt) 5 seconden minigun: Mijn nieuwe huis met de garage: Busje is inmiddels een Canis Mesa geworden. En mijn reportage naar de Chiliad Mountain State Wilderness: Speciaal voor de natuur neem ik een 100 % elektrische auto: de Chevrolet Volt (Cheval Surge) Vanaf een flinke heuvel heb je mooi uitzicht op Fort Zancudo. Steile rotswand en een watertje dat van boven naar beneden stroomt. Mooi uitzicht over Blaine County. Een verlaten mijn. De Hill Valley Church; Elk uur luiden hier de klokken. Leuk detail van Rockstar. En rond 6:00 een orgel. Stab City; thuisbasis van The Lost. Foto's vanaf de hangbrug voor de tunnel door mt. Chilliad. Lekker in de natuur lopen. De ongerepte natuur. De houtzagerij in het bos. Het toegangbord bij de Great Ocean Highway samen met de Surge. Dingen rechtboven op een bord kan ik niet zien Na een mooie dag gaat de zon onder. De zagerij bij ondergaande zon. En de laatste alweer. Een shot vanaf de compound op de heuvel. Helaas spawnden de vijanden weer terug, dus na deze foto was ik ongeveer kassiewijlie. Bewerkt: 20 mei 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2014 Je hebt wel potentie alleen moet je nog wel wat werken aan je camerahoek Dagje golfbaan: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaXweazle1976 Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2014 Die met dat bruggetje ziet er wel hemels uit... Je zou er zo een bruiloft kunnen houwen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2014 In een struik van de Hill Valley Church is er ook wel een hele enge monster te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2014 ik was online. ineens was een gast als swat in online. en rare random dinge. een ander had turismo zijn auto kon heel erg snel, een rare tank met groene smoke hier foto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2014 Een noodlanding op het strand zonder gebruik van het landingsgestel met als resultaat na een botsing tegen een rij enorme stenen (welke fungeert als een soort muur): Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2014 Zo, das 1,15 miljoen naar de Filistijnen. Lekker prijzig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2014 Wat raar dat zo'n vliegtuig dan niet ontploft. Normaal ontploffen ze al bij de kleinste aanraking Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2014 (bewerkt) Wat raar dat zo'n vliegtuig dan niet ontploft. Normaal ontploffen ze al bij de kleinste aanraking Grappig dat je het zegt, hij is wel degelijk ontploft. Omdat je in GTA Online altijd vlakbij de plaats delict (ofwel, de plaats waar je dood bent gegaan) weer spawnt kon ik nog op m'n gemakje foto's maken. Even later kwam zelfs de brandweer nog opdagen, maar de brand was alweer gedoofd. Tot dusver deze discussie. Bewerkt: 23 mei 2014 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2014 Micheal moest naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling "Smoking kills." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2014 Wat raar dat zo'n vliegtuig dan niet ontploft. Normaal ontploffen ze al bij de kleinste aanraking zoals je ziet op 1 foto zie je zwarte as aan het vliegtuig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.