Jump to content
Geplaatst:
comment_2174447

Hallo, ik ben bezig met een game project (portofolio).

Het wordt een race game, maar als ik gtaV speel, dan zie ik dat de wegen (i.p.v. de hele tijd de zelfde texture hebben) verschillend zijn. Daar bedoel ik mee dat sommige stukken beschadigd zijn.

En nog een vraag: Hoe maak ik de wegen. (NFS Rivals style) doen ze dat met Loft, of met path-displacement...

Alvast bedankt voor de hulp :)

mvg llllllllll

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2174458

Dat noemen ze model programma's (3DS Max, Google Sketchup etc.)

Dat weet ik, ik gebruik zelf 3dsmax, maar hoe hebben ze die wegen in 3dsmax gemaakt (of hoe maak ik dat soort wegen in 3ds max) :puh:

Geplaatst:
comment_2174459

Met textures :puh: Als je een Plane in de vorm van een weg maakt en je gooit er een texture met een gat op dan heb je al een deel van je weg :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2174463

Met textures :puh: Als je een Plane in de vorm van een weg maakt en je gooit er een texture met een gat op dan heb je al een deel van je weg :puh:

En dan voor de beschadigingen een poly selecteren en die gewoon een texture geven, dan export als fbx met embed media?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.