Jump to content
Geplaatst:
comment_2174504

Ik wil vrijdag middag om 14:15 tot 17:00 een meeting houden met wie mee wil doen. Thema: gekke outfits. :clown:

We gaan dan veel geld verdienen door middel van deathmatches, daarna kunnen we wat gaan trollen in en rondom LS.

We verzamelen elkaar mijn huis en vanuit daar gaan we naar het LS airport, we pakken allemaal een titan (spawnt altijd een nieuwe als de ander is gepakt) en gaan met z'n allen over LS vliegen, ergens op de map springen we er allemaal met parachute uit (gaat mooie foto's opleveren :D) en dan gaan we trollen, daarna gaan we geld verdienen.

De regels: niet schelden via headset of Ifruit sms, we pesten of killen elkaar niet, alleen mensen met een headset mogen meedoen (niet bot bedoeld maar zonder headset is het minder leuk)

om mee te doen nodig je me eerst maar uit op psn, m'n naam is: Danger_dog_guy_7

We gaan veel fun hebben met z'n allen =D

Als je tussen de begin en eind tijd komt opdagen maakt dat niet zoveel uit

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7

• Reacties 45
  • Bezichtigingen 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2176552

Ik zal nog eens een meeting geven als niemand komt :@

Als je wilt dat er mensen komen, dan moet je de aangemelde deelnemers wel eerst 'n vriendschapsverzoek sturen en inviten. Ik sprak gisteren diverse forummers die naar die meeting hadden gewild, zich ook aangemeld hadden, maar never nooit niet 'n vriendschapsverzoek en invite gekregen hebben. En tsja ... dan komt er niemand. :?

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Geplaatst:
comment_2176553

Ik had helemaal geen invite gehad zoals ik gisteren al zei en je was op de afgesproken tijd (14:15) bij mij nog offline.

Bewerkt: door TheDutchWesley

Geplaatst:
comment_2176561

Ten eerste kreeg ik pas een invite rond 3 uur. Toen ik eenmaal op de meeting was, waren er 4 mensen en er hing een geforceerde sfeer omdat je iedereen ophaalde met de helikopter wat niet de bedoeling was zoals ik begrepen heb. Een beetje meer organiseren mag wel ;)

Bewerkt: door ERRWINS

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2176922

Als je wilt dat er mensen komen, dan moet je de aangemelde deelnemers wel eerst 'n vriendschapsverzoek sturen en inviten. Ik sprak gisteren diverse forummers die naar die meeting hadden gewild, zich ook aangemeld hadden, maar never nooit niet 'n vriendschapsverzoek en invite gekregen hebben. En tsja ... dan komt er niemand. :?

heb iedereen een verzoek verstuurd dus dat is een kut smoes
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2177212

Het is sowieso zo dat wanneer je een meeting organiseert, jij de mensen een vv stuurt en niet andersom het is tenslotte jou meeting :D Tip voor volgende keer.

IK heb iedereen een verzoek verstuurd, niet andersom
Geplaatst:
comment_2177228

Het is sowieso zo dat wanneer je een meeting organiseert, jij de mensen een vv stuurt en niet andersom het is tenslotte jou meeting :D Tip voor volgende keer.

IK heb iedereen een verzoek verstuurd, niet andersom

Alsnog blijft het vreemd dat iedereen(wat ik hieruit opmaak) geen invite heeft gekregen terwijl dat wel verwacht werd.
Geplaatst:
comment_2177529

Gister tijdens de stream op de chat was er ook een lid (ga geen namen noemen) die wel een invite had gekregen, maar nooit langs was gekomen. Kan best een of ander verbindingsfoutje zijn waarbij de invite niet aankomt. Ik geloof je wel Dog, dus hier ga ik van uit.

Bewerkt: door KaiSkillzz

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2177988

Gister tijdens de stream op de chat was er ook een lid (ga geen namen noemen) die wel een invite had gekregen, maar nooit langs was gekomen. Kan best een of ander verbindingsfoutje zijn waarbij de invite niet aankomt. Ik geloof je wel Dog, dus hier ga ik van uit.

:7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.