Jump to content
Geplaatst:
comment_2177753

Even kijken of jullie hier ook last van hebben ....

Het gebeurde mij al vaker dat hjet spel crashte, maar sinds gisteren is het eigenlijk wel hopeloos geworden!

Ik geloof dat ik gister het systeem 6 keer in 1 uur kon resetten omdat het spel vastliep! Het blijft leuk dat online alleen dit begint je toch wel te irriteren. het spel loopt gemiddeld 10 keer per dag vast.

Ook had ik gister zo iets raars, ik laad het spel "online " ik kom in mijn garage en daar staat een speler in mijn garage en die schiet me gewoon dood WTF ? Gisteren werd ik meerdere malen gekild door een level 1000 speler en ik kon hem niet killen. Zowiezo achterlijk kom je uit je garage staat er zo,n figuur met zijn tank me daar op te wachten.

• Reacties 61
  • Bezichtigingen 6.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2177855

Hoop dat het snel opgelost is Yoyoo, want het bederft echt je speelplezier.

Nou he! Vanmorgen dacht ff lekker spelen nou mooi niet in 30 minuten tijd 6 crashes!

Ik had het bijna op gegeven, toen heb ik gedaan wat die ander zei: verwijderen opnieuw instaleren..

Halleluju, heb nog geen 1 crash gehad ( afkloppen )

Geplaatst:
comment_2177873

Mijne loopt ook ongeveer elke daf vast door GTA V. Ik heb de 500gb Super Slim en ik denk niet dat het aan Sony ligt maar aan R* wabt ik heb het eigenlijk pas sinds 1.10

Bewerkt: door TheDutchWesley

Geplaatst:
comment_2177882

Mwah ... weet niet of 't aan R* ligt, of aan Sony, of aan wie of wat dan ook. Ik heb het zelfs pas 'n keer of 4 gehad, en dat is sinds de release, terwijl mijn PS3 vd eerste generatie is en ik bijna dagelijks speel.

Geplaatst:
comment_2177900

Mwah ... weet niet of 't aan R* ligt, of aan Sony, of aan wie of wat dan ook. Ik heb het zelfs pas 'n keer of 4 gehad, en dat is sinds de release, terwijl mijn PS3 vd eerste generatie is en ik bijna dagelijks speel.

Ik kan jou een hand geven, heb precies hetzelfde als jou. Ik heb zelden problemen dat het vastloopt en ook ik heb de console van de eerste generatie.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2177932

Ik had nooit problemen met online, sinds update 1.10 is dit zo, vanmiddag alles opnieuw geinstaleerd werkte weer toppie geen crashes niks! Update 1.12 geinstaleerd, binnen 2 minuten crash! of het nu aan sony ligt of aan rockstar het is gigantisch irritant en het stimuleert me om niet meer online te gaan spelen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2177976

Heb je dit alleen met GTA?

Ik heb dit alleen met GTA online,

GTA story geen problemen , andere spellen ook totaal geen problemen mee.

En het is op de ps3 van mijn vriend net zo, GTA online crasht constant andere spellen en story niks aan het handje.

Mijn ps3 heb ik nu net 2 weken ongeveer.

Geplaatst:
comment_2177990

1. zorgen dat je je de laatste ps3 update hebt

2.delete je huidige 1.11 patch en start gta5 opnieuw op zodat die opnieuw de patch installeerd.

en / of

1. start ps3 in recovery mode en klik optie 1 aan (restore file system).

Als dat niet werkt kun je voor de "restore ps3 system" gaan. Hou wel rekening dat die ps3 terug naar de fabrieks instelling gaan. Dus altijd even backupje maken als je dat doet. :)

edit: of gewoon ff afwachten wat patch 1.12 in petto heeft :puh:

Bewerkt: door nitivity

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2178214

En als je je PS3 misschien update, kan misschien helpen als er een update is tenminste :)

Mijn playstation is up to date :D

Bewerkt: door YoyooNL

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.