Jump to content
Geplaatst:
comment_2177753

Even kijken of jullie hier ook last van hebben ....

Het gebeurde mij al vaker dat hjet spel crashte, maar sinds gisteren is het eigenlijk wel hopeloos geworden!

Ik geloof dat ik gister het systeem 6 keer in 1 uur kon resetten omdat het spel vastliep! Het blijft leuk dat online alleen dit begint je toch wel te irriteren. het spel loopt gemiddeld 10 keer per dag vast.

Ook had ik gister zo iets raars, ik laad het spel "online " ik kom in mijn garage en daar staat een speler in mijn garage en die schiet me gewoon dood WTF ? Gisteren werd ik meerdere malen gekild door een level 1000 speler en ik kon hem niet killen. Zowiezo achterlijk kom je uit je garage staat er zo,n figuur met zijn tank me daar op te wachten.

• Reacties 61
  • Bezichtigingen 6.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2179186

Als je via je PS3 een screenshot maakt, moet je die naar jezelf e-mail via de browser. Daar kun je de foto toevoegen en zo uploaden via je PC ;)

En hoe maak je die op de PS3 Super Slim? En hoe voeg je die toe aan die email.
Geplaatst:
comment_2179196

Als je via je PS3 een screenshot maakt, moet je die naar jezelf e-mail via de browser. Daar kun je de foto toevoegen en zo uploaden via je PC ;)

En hoe maak je die op de PS3 Super Slim? En hoe voeg je die toe aan die email.

Een super slim heeft geen screenshot functie, helaas

Geplaatst:
comment_2179201

Staat ik net bij de LSC in de stad. Een x aantal spelers scheurde daar ook rond en knalde elkaar lekker af. Zat er dus eentje tussen die op de grond en tegen wat muren schoot, daar spoot water uit en ineens had ik 'n ''waterval'' voor mn neus. Heb er een foto van gemaakt, hoe dump ik die hier?

0_0.jpg"

Bewerkt: door Vandijk0348

Geplaatst:
comment_2179314

Staat ik net bij de LSC in de stad. Een x aantal spelers scheurde daar ook rond en knalde elkaar lekker af. Zat er dus eentje tussen die op de grond en tegen wat muren schoot, daar spoot water uit en ineens had ik 'n ''waterval'' voor mn neus. Heb er een foto van gemaakt, hoe dump ik die hier?

0_0.jpg"

ziet er wel grappig uit
Geplaatst:
comment_2179353

Als je de 'normale' versie hebt: PS-knop tegelijk indrukken met de start knop ;)

En hoe deel ik die dan op bv dit forum?

'Als je via je PS3 een screenshot maakt, moet je die naar jezelf e-mail via de browser. Daar kun je de foto toevoegen en zo uploaden via je PC ;)' Aldus ERRWINS
Geplaatst:
comment_2179354

Als je de 'normale' versie hebt: PS-knop tegelijk indrukken met de start knop ;)

En hoe deel ik die dan op bv dit forum?

De foto komt dan in een mapje genaamd: Screenshots.

Ga naar de webbrowser van je PS3 en log in op je mail. (Waarschijnlijk outlook.com). Stuur via daar een mail naar jezelf met als bijlage de foto die je zojuist gemaakt hebt. Daarna log je in op je mail via de PC en sla je de foto op om het daarna te kunnen uploaden. Het is inderdaad wat omslachtig maar dit is de enige manier die ik tot nu toe ken :puh:

Geplaatst:
comment_2180299

even een vraagje , ik zit met iets raars ,, als ik mijn mechanic open staan er 2 dingen bij die destroyed zijn maar die ik niet terug kan vinden bij mors mutual .. het gaat om de volgende types , gresley , baller ..

hoe kan ik deze 2 terug krijgen ?

Geplaatst:
comment_2180366

Enige reden die ik kan bedenken is vanwege de volgorde van de lijst. Bij 'n 10-car garage is de 1e auto op de lijst, de auto die linksachterin staat. De 2e een plekje daarvoor, idem voor de 3e, 4e en 5e. De 6e auto is diegene rechtsachterin emz.emz. De vernietigde auto's stonden nu eenmaal op die plek en indien ze verzekerd zouden zijn geweest, was die plaats dus bezet in je garage. Zou je bij 'n volle garage 'n voertuig willen verwijderen voor 'n nieuwe, dan is het wel zo handig dat ook de vernietigde wagens daartussen staat. Rockstar had eigenlijk onderscheid moeten maken tussen verzekerd en onverzekerd door in jouw geval EMPTY SLOT aan te geven, maar hebben dat duidelijk niet gedaan. Hoe dan ook, die auto's ben je gewoon kwijt. Want hoewel 'n gestolen auto wel automatisch 'n tracker krijgt zodra je deze je garage in rijd, zal je 'n verzekering nog steeds moeten kopen. Deze krijg je alleen bij eerlijk gekochte auto's.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.