Teh_Ninja Geplaatst: 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2012 Kom hier klagen, over wat je ook maar dwars zit. Ts begint: Mensen die de uitdrukking "beetje jammer" gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2012 (bewerkt) Mensen die die smilie "" gebruiken. Het geeft me altijd een gevoel van inferioriteit. Zo van "Ik kijk op je neer, zielig persoontje!" of "Beetje jammer!" Maar goed, die betekenis komt vooral bij Fok.nl voor. Op dit forum wordt het vaak positiever gebruikt. Dus lekker blijven gebruiken. Mensen die constant dingen van 9Gag roepen. :X Bewerkt: 18 juli 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2012 Dat vliegtuigen vertrekken om 4 uur en ik nu wakker moet blijven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2012 Topics met een titel als Het grote ...topic. Ik ga altijd een klein beetje dood van binnen als ik dat zie. Er is een tijd geweest dat ik dergelijke topictitels aanpaste, maar er valt gewoon niet tegen te vechten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2012 Mensen die shit van 9gag linken en dan net alsof doen dat zij de beste, grappigste en leukste mensen van de wereld zijn en dan enorm kwaad worden als je zegt dat je 9gag niet leuk vindt. Ohja, ook sommige mensen van dit forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2012 (bewerkt) Topics met een titel als Het grote ...topic. Haha moet je kijken dan, bij zoeken naar "grote" in topic titels word je er inderdaad mee doodgegooid. Ooit komt er 'Het kleine klaagtopic, voor die ongemakken waarover je twijfelt of ze belangrijk genoeg zijn om in het grote topic te plaatsen.' Bewerkt: 18 juli 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 18 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2012 Mensen die grappig proberen te reageren op de OP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2012 Mensen die me dissen en nog gelijk hebben ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2012 How To a wedsite like a sa-mp wedsite,but it Hard To Make One.Am New to it Noobs, noobs overal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2012 Hackers op Call of Duty... Wat is er nou leuk aan alleen te mikken en te schieten? Yay ik heb een nuke met een hack gehaald, dit is makkelijk te doen zonder hack... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2012 Mensen die helemaal opgewonden raken van Call of Duty en een woedeaanval krijgen al zeg jij dat je de serie niet (meer) leuk vindt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2012 Forumleden die voor "nieuws" een topic aanmaken terwijl dat zelfde "nieuws" al twee dagen daarvoor in een topic besproken is. Beetje jammer. Echt, really. Zoekfunctie. Niet zo uitdagend als het lijkt. En ik heb er een hekel aan dat er op dit forum amper meer een topic is te vinden waar het eens NIET vanuit het totaal niets over COD of BF gaat.. Echt werkelijk. Sommigen halen het echt OVERAL in IEDER topic aan. Now you all can hate me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2012 Mensen die leuk te denken zijn door op overal negatief of stom te reageren.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2012 (bewerkt) Mensen die bij het minste ruzie maken.. zucht. Bewerkt: 23 juli 2012 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2012 Drukke rijen bij een kassa of zo. Elke keer als ik dan voor dring zegt er z'n wijsneus dat ik achteraan moet staan. Dan zeg ik heel beleefd ''Ja, maar daar staan al mensen''. Maar hoe beleefder ik het zeg, ze accepteren het nooit en sturen mij dan weer achter naar de rij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.