Jump to content
  • Reacties 475
  • Bezichtigingen 34.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2233004

@1973: Tuurlijk!

*Zooi aan Filmpskes*

Wat wordt ik weer oud :7

Oud worden, ik ken niets anders :7 .

Toen men in de Kleuterklas die wielen van de bus zong, floot ik al Black Night van Deep Purple .

Bewerkt: door 1973

Geplaatst:
comment_2233355

Zondagsrijders, zo'n stront hekel aan en meestal zijn het bejaarde bastards :@ :@ :@

En nog een ding FILES, mensen willen voordringen en dan sta je in een 15 km lange file :@

Geplaatst:
comment_2233476

Zondagsrijders, zo'n stront hekel aan en meestal zijn het bejaarde bastards :@ :@ :@

En nog een ding FILES, mensen willen voordringen en dan sta je in een 15 km lange file :@

Dus je wilt zeggen, terwijl je 13 bent, dat je je nu al irriteert op de weg terwijl je nog geen auto hebt?
Geplaatst:
comment_2233593

Dus je wilt zeggen, terwijl je 13 bent, dat je je nu al irriteert op de weg terwijl je nog geen auto hebt?

Ja, ik rij misschien nog geen auto, toch heb ik hekel aan slome rijders.

Geplaatst:
comment_2234054

Wat heb ik toch een schijthekel aan wedstrijden waar je de Facebook pagina moet "liken" om te kunnen deelnemen. Ik wil best wel een PC ter waarde van €2500 winnen, maar ik ben niet van plan om een klote Facebook account te maken alleen maar om te kunnen deelnemen.

/rant

Geplaatst:
comment_2234245

Wat heb ik toch een schijthekel aan wedstrijden waar je de Facebook pagina moet "liken" om te kunnen deelnemen. Ik wil best wel een PC ter waarde van ¤2500 winnen, maar ik ben niet van plan om een klote Facebook account te maken alleen maar om te kunnen deelnemen.

/rant

Voor wat, hoort wat ;)

Voor niks gaat de zon op :puh:

Hoeft toch ook niet, hij kan als passagier toch ook geïrriteerd raken op mede weggebruikers of files.

Bewerkt: door GolfG60

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2241649

Dat ik moet nakomen tot 16:30, terwijl ik helemaal niks deed.

En dat oude bastards, hele grote auto's kunnen betalen terwijl ze allang met pensioen zijn.

Geplaatst:
comment_2243030

En dat oude bastards, hele grote auto's kunnen betalen terwijl ze allang met pensioen zijn.

Dus ik mag later niet na al het harde werken van dat geld een mooie auto kopen? Oke meneertje ouwe mannenhater!

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2248290

Als ze op buienradar voorspellen, dat het niet gaat waaien, terwijl het wel zo is.

En dan moet je in windkracht 6 nog fietsen, terwijl je helemaal niet voor uit komt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.