Jump to content
  • Reacties 475
  • Bezichtigingen 33.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1956206

Zondagsfietsers die stug op de weg blijven fietsen als ik er langs moet met de tractor en kar. Tering hekel daaraan.

Bewerkt: door S-te-Fan

Geplaatst:
comment_1956227

Sowieso heb ik weinig met Twitter.

Ik heb vorige week voor het eerst een account aangemaakt, en m'n idool Jean Grae toegevoegd. Gewoon om te proberen, om te kijken wat m'n idool zoal doet op zo'n dag. Nou, de hele dag op Twitter zitten dus.

Kijk, dat mensen de noodzaak voelen om elk wissewasje wat ze doen op Twitter te zetten, dat snap ik. Dat zit in de aard van de mens om een beetje de ster uit te hangen en je speciaal te voelen omdat je veel volgers hebt die zich allemaal interesseren in wat jij denkt en doet.

Maar mensen die andere mensen constant volgen en elk wissewasje moeten weten van ze, die snap ik juist niet. Dan denk ik al snel aan dezelfde mensen die roddelbladen doorspitten om weer de zoveelste leugen van de pers te lezen over een onzinnig nieuwtje van Justin Bieber of zo, of een derderangs acteur die gaat trouwen.

En dan kan ik ook nog even de pessimist uithangen, in dat dit perfect bij de tl;dr-generatie past. Ik kan niet zeggen wat ik wil in zo'n klein tweetje! :(

Geplaatst:
comment_1956287

Bejaarden mensen die gevaarlijk doen op de weg, rijden in een nieuwe auto en zijn zo sukkelig dat ze door rood rijden..

Oppakken en vergassen :cya:

Nou, oppakken lijkt me meer als genoeg.. maar vergassen is dat niet een beetje hard man?

Dat deden ze in de WO II ook al, waarom nu nog een keer? :{

Geplaatst:
comment_1956298

• Hardcore 9Gaggers. Geen manier om tegen ze praten of het antwoord is.. "Nice try <topic> fan."
  • Mensen die niet tegen hun verlies kunnen van een meisje.. :puh:
  • Pooiers/Geile jongens op straat/Verkrachters >_>

Die mensen irriteren mij het meeste nu! :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1958780

Ik erger mezelf kapot aan mensen die het niet kunnen verdragen dat jezelf ander muziek, games, etc leuk vindt, dan dat wat zogezegd populair is . Typisch een reactie die je kan verwachten van Die Hard "Twitards/BieberLUVers/Wiggers/Jonasfuckers/ICP Fantards/The list goes on" . Die als ze je zien genieten van een bepaalde muziek soort (In mijn Geval Nazareth, Twisted Sister, BTO, etc) Ze op je afkomen en letterlijk proberen je the converteren naar wat Popi Jopi is (Sinds wanneer is MuzAk een geloof geworden ?), en je zogezegd ook nog eens gaan staan te bedreigen als je niet luistert naar hun Fürhers...Ahem...favorieten . Dit soort moet zo snel mogelijk verdreven worden voordat er werkelijk echt iets fout gaat. Zet ze op een Curses Vrijheid van Meningsuiting en als dat niet helpt, zou er direct een poort naar HEL geopent moeten worden om ze daar in te leiden en hopen dat dat nooit meer terugkeert, zodat de gewone mens gewoon weer voort kan met wat er werkelijk toe doet, gewoon zijn wie je bent, en je werkelijk niets aantreken van de mensen die hier boven in het bericht beschreven zijn, want het is het echt niet waard om je voor te doen als iemand die je niet bent. HET KAN NIET!

Met groeten van : Your favourite HardRock Bastard : 1973 .

PS:Muziek is geen Religie of Geloof of What Ever, Hoewel LED ZEPPELIN of NAZARETH IS OUR LORD AND SAVIOUR best fijn klinkt :D JK .

EDIT: Ook erger ik me Dood aan mensen die zeggen dat Graphics het meest belangrijke element is in games, dankzij dat soort mensen ben ik minder gaan gamen, komt neer op : They should also die in a Fire.

Bewerkt: door 1973

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.