Jump to content
  • Reacties 475
  • Bezichtigingen 34.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2318383

Me zusje gooit me nat, ik duw haar maar ze komt per ongeluk met haar kop tegen de kast. Me pa pakt de PlayStation af omdat hij denkt dat ik daar agressief van word. Meer dan de helft van m'n leven heeft me zusje verpest met mij te treiteren, nog nooit is er om die reden iets van haar afgepakt.

IMG_0069_2.png

Ik ben jaloers dat vrouwen altijd zo mooi sierlijk kunnen schrijven.

• 3 weken later...
  • 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_2346507

Bump. Op het moment irriteer ik me nog mateloos aan steekmuggen. Hinderlijke rotbeesten. Elke keer wanneer je lekker ligt te slapen hoor je

opeens zo'n vervelende gezoem langs je oren. Als je je licht weer aandoet, zijn ze plotseling nergens meer te bekennen... :{

Bewerkt: door .PhoeniX.

Geplaatst:
comment_2346515

Stoplichten.

Vooral als je er 14 hebt waarvan er 1 langs een groene golf staat. :@

En de rest vlak voor je neus op rood springt. :(

Bewerkt: door Tommie59

Geplaatst:
comment_2346556

Je krijgt altijd 5 km/h correctie, dus dan zit je net op het randje. :puh:

Ok ok, nu wat van mijn kant:

De domme mensen in een stad. Man man man, die mensen kunnen hun verstand ook niet even gebruiken. :7

Geplaatst:
comment_2349154

Reclame op nieuwssites! Bah. Probeer je een filmpje bij een nieuwsartikel te bekijken - dat op de koop toe maar anderhalve minuut duurt - krijg je eerst een halve minuut reclame voorgeschoteld. En het is ook altijd reclame voor auto's.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.