Dag mensen! Sinds december zijn we overgestapt naar Ziggo, allemaal leuk en aardig. Mooie snelheid qua down-/uploaden. Toch is er een probleem met de WiFi modem. Telkens als ik via mijn GSM (LG G2) connected ben bij mijn WiFi modem, is dat geen probleem als ik mijn mobiel vaak gebruik. Zodra ik mijn GSM ongeveer 5 a 7 minuten niet gebruik, ontvang ik via Whatsapp bijvoorbeeld helemaal niks meer. Het lijkt er op dat er een soort van vertraging of een 'Time-out' in de verbinding zit dan. Na ongeveer 20 a 25 minuten is deze vertraging of 'time-out' weer voorbij en ontvang ik dus weer berichten. Als ik 5 minuten wederom niks doe met bijv. Whatsapp dan lijkt het er op dat er weer zo'n vertraging optreedt. Zo gaat het hele tijd door!
Het lijkt er op dat het niet perse aan mijn telefoon ligt, gezien ik eerst een HTC One had, ook daar had ik deze problemen. Ook andere personen hier in huis hebben last van dit probleem.
Heeft iemand een oplossing hiervoor? Het zou erg prettig zijn, want het begint tamelijk vervelend te worden. Ik zit nu constant maar op gewoon internet van Vodafone, dat zuipt nogal qua MB's.
Nu zul je waarschijnlijk denken, waarom stel je de vraag hier en niet bij Ziggo? Nou da's juist het grappige, bij Ziggo doen ze zich van de domme, ik heb veel meer verhalen gehoord hierover, er zijn dus heel veel mensen die hier last van hebben. Ziggo kan mij niet helpen. Weet iemand misschien een oplossing? Alvast bedankt!
Dag mensen! Sinds december zijn we overgestapt naar Ziggo, allemaal leuk en aardig. Mooie snelheid qua down-/uploaden. Toch is er een probleem met de WiFi modem. Telkens als ik via mijn GSM (LG G2) connected ben bij mijn WiFi modem, is dat geen probleem als ik mijn mobiel vaak gebruik. Zodra ik mijn GSM ongeveer 5 a 7 minuten niet gebruik, ontvang ik via Whatsapp bijvoorbeeld helemaal niks meer. Het lijkt er op dat er een soort van vertraging of een 'Time-out' in de verbinding zit dan. Na ongeveer 20 a 25 minuten is deze vertraging of 'time-out' weer voorbij en ontvang ik dus weer berichten. Als ik 5 minuten wederom niks doe met bijv. Whatsapp dan lijkt het er op dat er weer zo'n vertraging optreedt. Zo gaat het hele tijd door!
Het lijkt er op dat het niet perse aan mijn telefoon ligt, gezien ik eerst een HTC One had, ook daar had ik deze problemen. Ook andere personen hier in huis hebben last van dit probleem.
Heeft iemand een oplossing hiervoor? Het zou erg prettig zijn, want het begint tamelijk vervelend te worden. Ik zit nu constant maar op gewoon internet van Vodafone, dat zuipt nogal qua MB's.
Nu zul je waarschijnlijk denken, waarom stel je de vraag hier en niet bij Ziggo? Nou da's juist het grappige, bij Ziggo doen ze zich van de domme, ik heb veel meer verhalen gehoord hierover, er zijn dus heel veel mensen die hier last van hebben. Ziggo kan mij niet helpen. Weet iemand misschien een oplossing? Alvast bedankt!