Silverbyte Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Geplaatst: 13 april 2014 Ik teken de laatste tijd weer wat vaker, en de tekeningen die ik maak, kleur ik tegenwoordig digitaal in. Ik ga hierbij niet voor realisme en detail, maar voor vrolijke fantasiewerelden die mijlenver van de werkelijkheid af staan. Die vind ik het tofst om te tekenen. Technisch ben ik niet heel begaafd, dus ik moet het vooral hebben van mijn creativiteit en fantasie. Deze tekening heb ik in een kader getekend, waar nu dus een witte achtergrond omheen zit. Die kun je eigenlijk wegdenken. Als ik het ontwerp bijvoorbeeld op een t-shirt zou laten drukken, komt het kader met de tekening direct op het shirt. Het wit zit er puur omheen vanwege het uploaden op een aantal andere media. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Geplaatst: 13 april 2014 Ik vind het eigenlijk écht leuk. Hoewel het misschien inderdaad niet de meest technische tekening is, heb je dat helemaal goed gemaakt met je kleurgebruik en ideeën. Het ziet er echt fris uit, zo eens iets anders. Ga zo verder! Hoe lang heb je hier trouwens aan gezeten? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Geplaatst: 13 april 2014 Heel vrolijk ontwerp met erg leuke kleuren die goed bij elkaar aansluiten. Het doet me een beetje denken aan the good old day's before the internet. De tijd dat ik mijn computer aanzette om in paint patronen te gaan tekenen. Jouw ontwerp doet me ook, dont ask me why, een beetje denken aan de eerste releases van Pokemon op de Gameboy. Vind het wel een beetje hipster design, voor als je het op een t-shirt zou laten drukken Reageren
ERRWINS Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Geplaatst: 13 april 2014 Het ziet er goed uit en je bent creatief, dat is wel duidelijk. Teken je met een tekentablet? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Geplaatst: 13 april 2014 Geniaal, SB! Heb er gewoon een hele poos naar zitten staren om alles te ontdekken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.