Ik ben Dave, en ik zoek medespelers die het leuk vinden om te stunten.
Als ik online ben rij ik graag op mijn motor, op zoek naar de bruutste plekjes om te jumpen.
Nu is dit alleen erg leuk. Maar met meerdere mensen lach je de ballen uit je broek.
Natuurlijk zijn er meerdere schansen geplaatst in gta. Maar ik vind het juist leuk om zelf plekjes te vinden die je als schans kunt gebruiken.
Muurtjes, heggen en zelfs auto's zijn ook prima te gebruiken als schans.
Op daken van huizen, flats en benzinepompen kun je prima komen. En van het ene dak naar de andere springen is gewoon heel vet. Ook wanneer het misgaat beleef je de grootste lol.
Wie vind het leuk om met mij en andere mensen te stunten?
Je kan me toevoegen op psn: wrecklezzdj.
Ik heb een headset.
Lijkt je dit dus leuk? Laat even een reactie achter. Graag even vermelden wat je psn is zodat ik weet wie ik toevoeg.
Zou ook leuk zijn als het een keer opgenomen kan worden:)
Hallo allemaal.
Ik ben Dave, en ik zoek medespelers die het leuk vinden om te stunten.
Als ik online ben rij ik graag op mijn motor, op zoek naar de bruutste plekjes om te jumpen.
Nu is dit alleen erg leuk. Maar met meerdere mensen lach je de ballen uit je broek.
Natuurlijk zijn er meerdere schansen geplaatst in gta. Maar ik vind het juist leuk om zelf plekjes te vinden die je als schans kunt gebruiken.
Muurtjes, heggen en zelfs auto's zijn ook prima te gebruiken als schans.
Op daken van huizen, flats en benzinepompen kun je prima komen. En van het ene dak naar de andere springen is gewoon heel vet. Ook wanneer het misgaat beleef je de grootste lol.
Wie vind het leuk om met mij en andere mensen te stunten?
Je kan me toevoegen op psn: wrecklezzdj.
Ik heb een headset.
Lijkt je dit dus leuk? Laat even een reactie achter. Graag even vermelden wat je psn is zodat ik weet wie ik toevoeg.
Zou ook leuk zijn als het een keer opgenomen kan worden:)
Tot snel!