Geplaatst: 20 juli 200519 jaren comment_185441 Hallo 'Modders' van GTA San Andreas, Ik heb SA net uitgespeeld en vind het een beetje saai, nou lijkt het mij wel leuk dat de buurt waar CJ z'n huis staat, dat die omgetoverd word, als iemand mij daar bij wilt helpen, PM me dan ff. Mijn idee zou zijn om een soort militaire basis van de buurt te maken. Marco p.s. ik zou het heel leuk vinden als iemand zijn mening hierover geeft, of meewerkt. Bewerkt: 20 juli 200519 jaren door marcoABC
Geplaatst: 20 juli 200519 jaren comment_185486 leek mij juist wel grappig om er een nette buurt van te maken, ''hoomies'' andere pakjes aan, mooie huizen, de autos die voornamelijk in die buurt rijden grotendeels verbouwen, ook grappig toch
Geplaatst: 20 juli 200519 jaren comment_185589 probeer je hier een soort een team mee op te bouwen voor je mod? Dan doe ik ook mee! Wel ff weten wat het word, en bespreken wie wat doet ik kan alleen TXD aanpassen, geen DFF... dus alleen de textures... dat is toch geen probleem?
Geplaatst: 20 juli 200519 jaren Auteur comment_185592 Oke! Ik PM je wel ff mijn hotmail voor sneller contact. Marco
Geplaatst: 1 augustus 200519 jaren comment_198145 Ik wil Je Best Helpen Hoor Maar Dan MOet Ik De Txt Wete Voeg Maar Toe Op Msn ***** Edit by eclipse: Msn via PB graag Bewerkt: 1 augustus 200519 jaren door Eclipse
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202207 im in 2 maarr als je er dan een nette buurt van maakt he je meot dan zorgen dat de gang vna grove street in plaats vna de green hoddy enzo hebben gewoon zwsart pak met stropdasje luxere wages en in plaats dat ze zeggen van yo motherfocker of yo cj zoeits dat ze dan zeggen zo vna hello mr johnsen ofsowiets snap je netter minder gescholde want het moet toch een nette buurt worde
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202210 Ik wil wel helpen, maar ik kan niet mappen, wel sketchup models maken :'D jowx
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren comment_202418 Hoort deze topic niet hier? Dit is namelijk de showroom, hier kan je alleen laten zien wat je gemakt hebt. Voor dit soort dingen moet je denk ik bij help zijn.
Geplaatst: 7 augustus 200519 jaren comment_202815 ik zou ook wel willen mee werken lijkt ook wel leuk om militaire basis in de zee ergens te maken, met vliegveld er langs ik kan een beetje modellen maken met 3dsmax
Geplaatst: 7 augustus 200519 jaren comment_202972 als je wil kan ik ook helpen ik kan goed ovezrwag met sketchup stuur me een pm als je wilµ
Geplaatst: 7 augustus 200519 jaren comment_203083 okey vraagje wie heeft er nog een mooi programmatje om 3d mense te maken voor de nieuwe buurt en dan met de nadere kleren als je begrijpt wat ik bedoel ik heb aantal programmatjes maar ggeen een om 3d charactars te maken als je er ee nhebt zet dan je mail adress op de forum dan voeg ik je toe
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren Auteur comment_210007 Een goed 3d programma : Sketchup En als je wilt meehelpen, PM mij dan ff, dan PM ik je m'n msn. Marco And..... een basis in de zee zou wel leuk zijn.
Hallo 'Modders' van GTA San Andreas,
Ik heb SA net uitgespeeld en vind het een beetje saai,
nou lijkt het mij wel leuk dat de buurt waar CJ z'n huis
staat, dat die omgetoverd word, als iemand mij daar bij
wilt helpen, PM me dan ff.
Mijn idee zou zijn om een soort militaire basis van de buurt te maken.
Marco
p.s. ik zou het heel leuk vinden als iemand zijn mening hierover geeft,
of meewerkt.
Bewerkt: door marcoABC