Jump to content
Geplaatst:
comment_2180554

suits.jpg

Het heeft mijn hart gestolen: de serie SUITS. Links op de foto zie je Mike Ross (Patrick J. Adams), een lefgozertje met een fotografisch geheugen die zonder Harvard Law-diploma (verplicht om te werken bij de firma) wordt aangenomen bij de advocatenfirma Pearson/Hardman waar de rokkenjager én best closer of New York Harvey Specter (Gabriel Macht) ogenschijnlijk zaak na zaak wint. Ross komt terecht in een kantoormilieu met de schrik van elk eerste- en tweedejaars Louis Litt (Rick Hofmann), de altijd charmante en ietwat excentrieke secretaresse van Harvey Donna Paulsen (Sarah Rafferty) en heeft te maken met de vrouw die het hele kantoor runt: Jessica Pearson (Gina Torres). Voor de rest moet Ross ook nog 'ns omgaan met een bloedgeile juridisch assistente, Rachel Zane (Meghan Markle, godverdomme lekker ouwhoer) (Vrijgezel icon_mrgreen.gif) (Inmiddels al 33 icon_mrgreen.gificon_mrgreen.gif)

Men zit momenteel rond seizoen 3 aflevering 16 of 17, maar in Nederland wordt-ie net iedere maandag op primetime uitgezonden. Ik heb ondertussen al volledig legaal enkele seizoen mijzelf toegeëigend en ben vol lof over deze serie. Interessante gebeurtenissen, goede personages, prima verhaallijn die je voldoet maar toch ook weer niet, want er is altijd weer wat aan de hand.

Goed, wat vinden jullie van SUITS?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2430080
4 uur geleden, Skullz-000 zei:

*bump bump* 

In het begin van de maand begonnen met seizoen 1 en 2 dagen geleden de laatste aflevering van seizoen 6 bekeken. Man, wat een goede serie. :) 

Jammer dat het nog een tijdje gaat duren voordat seizoen 7 uit zal komen. :(

Seizoen 7 is al begonnen hoor, en goed ook :D

Geplaatst:
comment_2430110

Eigenlijk best wel wat parallellen te trekken tussen de manier van werken bij Suits en de manier van werken bij mij op het werk. Alleen natuurlijk gedramatiseerd en overdreven, en helaas ben ik niet zo geniaal als Mike...maar de parallellen zijn best te trekken en dat maakt het extra amusant.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.