Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Geen wanted level update 1.12

ik kwam er net achter dat als ik die wanted level ontzichtbaar bestel bij lester dat ik zonder sterren in legerbassis kan is dit een bug of is dit de bedoeling

Featured Replies

Dit is al eerder bekend gemaakt door Rockstar Games dat je Lester kan bellen om een aantal minuten geen last van de politie hebben. Helaas is het wel zo dat je niet de politie moet schieten, dan wordt het weer uitgeschakeld. Ik weet niet als dit de bedoeling is, heb je daarnaast nog verder last van Merryweather wanneer je op de legerbasis komt? :)

ik kwam er net achter dat als ik die wanted level ontzichtbaar bestel bij lester dat ik zonder sterren in legerbassis kan is dit een bug of is dit de bedoeling

das de bedoeling ;)

Kan je dan ook zonder problemen een straaljager jatten?

Nog niet geprobeerd, maar de soldaatjes komen pas in actie op het moment dat je sterren krijgt, dus dat moet haast wel.

Het kan trouwens ook toeval zijn hoor, maar sinds update 1.12 kom ik wel erg vaak in lobby's terecht waarin iedereen de beschikking over 'n tank of jet lijkt te hebben. :?

Hahaha dan ga ik dat ook doen

het is mij ook gelukt om een tank te scoren op de basis alleen mijn probleem erna is dat ik de basis niet afkom :S

het is mij ook gelukt om een tank te scoren op de basis alleen mijn probleem erna is dat ik de basis niet afkom :S
What happends in the base, stays in the base! :clown: tenzij je zon vliegenier bent! :sigaar:

Fix een cargobob

Fix een cargobob

En een tweede persoon is ook wel handig :7

Fix een cargobob

En een tweede persoon is ook wel handig :7

Bij een Cargobob zet je de tank toch vast aan een haakje zo dat je hem kan verplaatsen.

Volgens mij is dat zelf die grote helikopter

Edited by Kratod