Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_2182287

Hallo medeforummers,

Ik begon een paar weken geleden last te hebben van mijn telefoon (Galaxy S4) die opeens uitviel zonder dat de batterij leeg was, dus ongeveer op 20%, laten we zeggen. Ik vond het toen nog niet zo erg maar diezelfde problemen bleven aanhouden. Mijn telefoon viel uit bij 10-15% terwijl dat niet de bedoeling was. Toen ik er een paar keer mijn batterij volledig uithaalde voelde die ook al een tijdje raar aan, een beetje bollig. Vorige week nog ging het van kwaad naar erger. Mijn telefoon was op 50% en dan plots naar 40% en toen viel die weer helemaal uit, toen ik hem opnieuw opgestart kreeg had ik nog maar 8%. Toen liet ik hem een uur of twee uit, schakelde ik hem weer aan en stond die weer op 38%. Die zelfde avond ging ik wat dingen opzoeken op Google zoals "Galaxy S4 shuts down from itself" en daar vond ik een topic genaamd "Swollen battery", vertaald: gezwollen batterij.

Daar stonden vooral dingen van waardoor het mogelijk is dat de batterij opzwelt, maar niets daarvan komt echt overeen met mijn gebruik. (Klik!)

Nu, het advies is sowieso dat ik de batterij niet meer gebruik en dat doe ik dan ook niet meer. Ik ga dinsdag om een nieuwe batterij maar wat moet ik hiermee? Moet ik Samsung contacteren of de winkel van waar het apparaat komt? Dat laatste zou moeilijk gaan gezien ik de telefoon uit een Franse webwinkel heb en ik weet niet echt hoe de garantie daar werkt..

In ieder geval alvast bedankt aan wie me wil helpen :)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2183144

Volledig opgelost is het nog niet, gezien ik nog moet bellen maar dat is slechts een kwestie van tijd. Het komt wel in orde.

Wel jammer dat dit voorgevallen is...

Uit mijn ervaringen weet ik dat Samsung niet erg moeilijk doet met geld terug sturen/reparaties of nieuwe onderdelen sturen voor nop.

Daar twijfel ik ook niet aan maar ik vind het jammer dat zoiets kan gebeuren met zulke dure apparaten.

Een foutje kan altijd gebeuren. Er worden ik weet niet hoeveel miljoenen batterijen gemaakt, dan is het niet echt erg als er hooguit tienduizend een 'missertje' zijn. Helaas is het in dit geval jouw batterij, Maar fouten zullen ze niet voorkomen in de fabrieken.

Bewerkt: door TheDutchWesley

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.