Jump to content

Cryptische moderator, evengrote baas en de grote wordt groter

Geplaatst:
comment_2182413

Jullie weten aan de titel al helemaal wat er gebeurt, of niet? icon_mrgreen.gif

Hanneswasco heeft aangegeven dat hij liever iemand anders als moderator bij de modding forums ziet. Wij zijn blij dat we daar een cryptische moderator voor hebben gevonden: Crypteq, bekend van onder meer de BC7-mod, zal proberen alles met betrekking tot modding in goede banen te leiden.

Helaas nemen we afscheid van Flitskikker, onze kikker gaat verder als Megalid, met een toepasselijk groen kleurtje. Na jarenlange trouwe dienst is de interesse van Flits veranderd.

Big Boss vond het welletjes in het GTA Online subforum, en gaf aan wel interesse te hebben in Computer Talk. Hij verkast dus van Online naar CT. Dat laat een plek over: degrote gaat naast zijn werkzaamheden in het Games forum een poging ondernemen om het GTA Online subforum te onderhouden.

Bedankt Flitskikker en succes met jullie nieuwe stekjes, Thebig, Big Boss en nieuwkomer Crypteq! thumbsup2.gif

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 4.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2182466

Flitskikker, bedankt voor je inzet als moderator! In Computer Talk ben je altijd op je plek geweest. Dat zal even wennen zijn na al die jaren jou daar als moderator te hebben gehad. Blijf vooral nog hangen in je groene jasje. :)

Crypteq, gefeliciteerd en welkom! Big Boss en thebig: succes met jullie nieuwe stekkie! :tu:

Geplaatst:
comment_2182557

Crypteq is altijd een goede en behulpzame forumlid geweest, jullie keuze hierin was dus uitstekend om hem te kiezen. Flitskikker, je gaat wel flitsend als Megalid met een andere (nieuwe) opvolger.

Proficiat, Big Boss, thebig en Crypteq.

Bedankt, Hanneswasco en Flitskikker! :)

Geplaatst:
comment_2182621

Crypteq, heel veel succes. Voor wat ik van je weet lijk je me de beste man voor die stek. En Flits, top gedaan, en ik hoop dat groen je net zo goed past als blauw.

En MegaPilot ook nog gefeliciteerd met je promotie naar superlid!

Wel een beetje laat, 1,25 jaar na dato. Maar het komt vast uit een goed hart. knipoog.gif

Ik gebruik Internet Explorer, sorry.

En dat laadt wat traag?

Geplaatst:
comment_2182636

En traag maar zeker hebben de Belgen steeds meer in handen! :o

De juiste mannen op de juiste plaats en bedankt Flits, voor al de dingen die je hebt ontwikkeld en gedaan!

Soon to be: gtaforum.be? :7

of het wordt overgenomen door de Belgen.... alle Nederlandse leden worden verwijderd en de Belgen zijn aan de macht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.