Geplaatst: 22 april 201411 jaren comment_2183041 Hallo allemaal. Al tijden geleden heb ik de Carbonizarre nit meer gezien. Geldt ook voor de Comet. Zijn deze verdwenen door de vele updates? Ik heb de verhaal lijn ui gespeel en zit nu op 83% Ik lees vaak dat het rond de 60% voorkomt dat ze dan verdwijnen klopt ook wel bij mij ongeveer. Ik zoek overal naar deze wagens. maar kan ze nerges vinden. Ook online is hij niet te koop Weten jullie meer?
Geplaatst: 28 april 201411 jaren Auteur comment_2184942 Ik heb bij een punt waar hij moeten respawnen gesaved. (Golfclub) Toen ik hem later weer opstarte stond de comet voor mn neus. En stukje verder de Carbonizzare. Ze zin er dus weer
Hallo allemaal.
Al tijden geleden heb ik de Carbonizarre nit meer gezien. Geldt ook voor de Comet.
Zijn deze verdwenen door de vele updates? Ik heb de verhaal lijn ui gespeel en zit nu op 83%
Ik lees vaak dat het rond de 60% voorkomt dat ze dan verdwijnen klopt ook wel bij mij ongeveer.
Ik zoek overal naar deze wagens. maar kan ze nerges vinden. Ook online is hij niet te koop
Weten jullie meer?