April 25, 201411 yr Wat zijn de geruchten wanneer Gta V op de pc komt? Ik had alleen gehoord deze lente, maar weet iemand ook wanneer? (welke maand bijvoorbeeld) Graag dan ook een bron erbij plaatsen of waarvan je het hebt. Nyltje.
April 25, 201411 yr Voor zo ver ik weet is er nog geen datum. Maar je kan het beste gewoon de site van rockstar zelf in de gatrn houden. Dan weet je het meteen en is het ook officieel
April 25, 201411 yr Verwacht maar niet dat hij nog deze lente zal uitkomen omdat anders de fabrieken het allang hadden uitgelekt dat ze in de maak zijn en verstuurd zullen worden. Zelf verwacht ik rond juni pas nieuws te horen van Rockstar wanneer hij uitkomt
April 25, 201411 yr Op GameMania is die al te preorderen (ze basseren zich wss op enkele feiten), maar het kan: http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=26695
April 28, 201411 yr We zullen moeten geduld hebben. Misschien komt het precies 1 jaar na de release van GTA V.
April 28, 201411 yr Over het algemeen 8 maanden na de release. Dat zou in dit geval volgende maand zijn
April 28, 201411 yr Als er ook maar iets bekend was, had je dat echt wel op de frontpage van GTAGames.nl kunnen lezen, Nyltje.
April 28, 201411 yr Ja, maar daar komen meestal alleen bevestigde dingen op Dat zijn juist de dingen die je moet weten, geruchten vind je al genoeg op google en youtube en hebben dus geen nut op de frontpage.
June 4, 201411 yr Wat ik heb gehoord en gelezen op internet is dat Gta V op pc zeker gaat uitkomen alleen pas einde van dit jaar. ( ik weet niet of deze info correct is :/)
June 4, 201411 yr Wat ik heb gehoord en gelezen op internet is dat Gta V op pc zeker gaat uitkomen alleen pas einde van dit jaar. ( ik weet niet of deze info correct is :/) Als je daar de bron van kunt vinden, dan graag even delen
June 5, 201411 yr Ik vraag me af of er wel een pc-versie komt. Misschien over een tijdje als het is uitgemelkt op de consoles.
Wat zijn de geruchten wanneer Gta V op de pc komt? Ik had alleen gehoord deze lente, maar weet iemand ook wanneer? (welke maand bijvoorbeeld) Graag dan ook een bron erbij plaatsen of waarvan je het hebt.
Nyltje.