Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PS3 aansluiten.

Liebe mensen,

Ik heb een probleem. Ik heb mijn ps3 meegenomen naar Oostenrijk. Maar het lukt mij niet om hem goed aan te sluiten. Ik heb wel beeld, maar geen kleuren en geen geluid. Die 3 kleurige dingen die je in de tv moet stoppen hebben op mijn tv hier andere kleuren. Ik heb namelijk de kleuren: geel, rood en wit. En er zijn openingen voor blauw, groen en rood. Kan iemand mij helpen en is het überhaupt mogelijk om hier op te gamen?

MvG,

Featured Replies

Ja dit moet mogelijk zijn. Als het goed is zit bij je PS3 iets wat je achter in de tv kan drukken en dan kan je daar die rood geel witte kabels in kan doen.

• Author

Dat heb ik dan denk ik niet bij me. Is er een andere manier? Of is dat duur om te kopen?

Dat heb ik dan denk ik niet bij me. Is er een andere manier? Of is dat duur om te kopen?

Waar de elektronicawinkels in Oostenrijk zitten weet ik helaas niet, maar ze zullen er ongetwijfeld zijn. Een kabel (met die blauw-rood-groene aansluitingen) hoeft niet duurder te zijn dan 10 euro, en de gemiddelde lokale elektronicawinkel zal ze toch wel hebben.

Of als er een scart aansluiting op zit, kun je een scart naar component (Rood Geel Wit) blokje erop aansluiten.