Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gta online - Staying alive!

Nou na 2 dagen non stop opnemen hebben wij een creatief hoogstaand product proberen weg te zetten.

Met diverse profesionele zijn wij aan de slag gegaan en na bloed zweet en tranen is dit het resultaat geworden

Waarschuwing: Expliciet gebruik van zoom op bipsen van zowel vrouwen als mannen.

Featured Replies

Na een paar van je filmpies te hebben gezien kan ik je vertellen dat je er een nieuwe abonnee bij hebt :tu:

Edited by KaiSkillzz

Is het misschien een idee dat je een algemeen topic maakt waarin je al je video's kwijt kunt? Dan heb je ook overzicht :)

Je hebt nu al enkele filmpjes gepost en ik vind het zeker leuke filmpjes, alleen spijtig dat je soms mensen van het team hoort praten in de achtergrond, of dat je net een trofee behaalt en er een pop-up verschijnt. Normaal kan je zo'n dingen uitschakelen en het ziet er toch net ietsje beter uit als dat gebeurt.

• Author

Is het misschien een idee dat je een algemeen topic maakt waarin je al je video's kwijt kunt? Dan heb je ook overzicht :)

beter ja

.

Na een paar van je filmpies te hebben gezien kan ik je vertellen dat je er een nieuwe abonnee bij hebt :tu:

Dankje!

Je hebt nu al enkele filmpjes gepost en ik vind het zeker leuke filmpjes, alleen spijtig dat je soms mensen van het team hoort praten in de achtergrond, of dat je net een trofee behaalt en er een pop-up verschijnt. Normaal kan je zo'n dingen uitschakelen en het ziet er toch net ietsje beter uit als dat gebeurt.

Klopt.. zijn details die ik nogal vaak vergeet :puh:

Wederom een geweldig filmpje