Jump to content
Geplaatst:
comment_2184834

Na het uitspelen van de storyline afgelopen september/oktober, ben ik nu bezig met de 100%. Daarvoor moet je ook een aantal races doen. Deze races, zeker de offroad races, heb ik met twee vingers in de neus en GENOEG foutjes gehaald. Wat vinden jullie? Zijn de races te makkelijk? Ik vind van wel... Zeker aangezien ik echt een slechte racer ben en dan nog de races makkelijk haal...

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2187103

De Bike-race heeft nog wel best zijn uitdaging

Bedoel jij de offroad race op een bike? Want die vond ik juist zo makkelijk...niet normaal. Met 100 fouten en rustig rijden won ik de race nog. :7

Geplaatst:
comment_2187150

Bedoel jij de offroad race op een bike? Want die vond ik juist zo makkelijk...niet normaal. Met 100 fouten en rustig rijden won ik de race nog. :7

Ik denk dat je bij die race de mogelijkheid hebt tussen Motor en Quad, maar dat terzijde. Ik bedoel de laatste straatrace in Vespucci. De moeilijkheid zit hem vooral in het feit dat je met een motor rijdt (en de daarbij komende gevaren) dus die is best lastig.

Geplaatst:
comment_2187154

De races waren niet echt een grote uitdaging en eigenlijk gewoon veel te makkelijk. Er waren misschien een paar bochten die je de eerste keer slecht neemt, maar verder heel goed te doen, te goed te doen. De enige "race" die moeilijk was was de laatste marathon, en dat was niet eens een race, en vooral als na 21 minuten je playstation uitvalt :muur: .

Geplaatst:
comment_2187826

Ik heb de races in de GTA singleplayer eigenlijk nooit zo moeilijk gevonden. Gewoon rijden en profiteren van de fouten van je tegenstanders, dan kan je zelfs als je zelf niet vlekkeloos rijd toch winnen. Uiteraard wordt dat bij korte races al wat lastiger, maar echte moeilijke races zijn er eigenlijk niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.