Geplaatst: 30 april 201411 jaren comment_2185795 Ik heb een Entity XF en een Turismo. Ik wil graag de beste supercar. Willen jullie dit lijstje even voor mij invullen: Welke is sneller? Welke heeft betere accerelatie? Beste traction? Beste looks? (Eigen mening) Bedankt!
Geplaatst: 2 mei 201411 jaren comment_2186450 Ik zou gewoon afwisselen. De enige dag naar je werk in je Ferrari-Mclaren (Turismo) andere dag in je Koenigsegg (Entity). Met als gevolg dat je vlindertjes in je buik krijgt en er iets in je broek gebeurt. (Just sayin) kuch Ferrari LaFerrari kuch Ferrari-MCLaren. Die boog in de achterkant en die streep boven de lampen zijn van de P1
Geplaatst: 2 mei 201411 jaren comment_2186457 Ik zou gewoon afwisselen. De enige dag naar je werk in je Ferrari-Mclaren (Turismo) andere dag in je Koenigsegg (Entity). Met als gevolg dat je vlindertjes in je buik krijgt en er iets in je broek gebeurt. (Just sayin) kuch Ferrari LaFerrari kuch Ferrari-MCLaren. Die boog in de achterkant en die streep boven de lampen zijn van de P1 Hmm ok, het is een combi
Ik heb een Entity XF en een Turismo. Ik wil graag de beste supercar.
Willen jullie dit lijstje even voor mij invullen:
Welke is sneller?
Welke heeft betere accerelatie?
Beste traction?
Beste looks? (Eigen mening)
Bedankt!