Jump to content
  • Reacties 108
  • Bezichtigingen 6.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2203674

Wat een gezeur hier, man man man

Zit hier nu wel of niet die speciale uitslag in? Ik bedoel die 10 punten als je het alleen goed hebt? Ik sta nu wel eerste, maar als die er niet bij is, is het goed mogelijk dat ik eigenlijk vijfde sta of zo. :7

Geplaatst:
comment_2203676

Allemaal de schuld van dat WK :@

Zit hier nu wel of niet die speciale uitslag in? Ik bedoel die 10 punten als je het alleen goed hebt? Ik sta nu wel eerste, maar als die er niet bij is, is het goed mogelijk dat ik eigenlijk vijfde sta of zo. emo.gif

Komt er na de groepswedstrijden bij. Wist het ook pas van gisteren na een gesprek met Dippie.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2203696
Zit hier nu wel of niet die speciale uitslag in? Ik bedoel die 10 punten als je het alleen goed hebt? Ik sta nu wel eerste, maar als die er niet bij is, is het goed mogelijk dat ik eigenlijk vijfde sta of zo. :7

Deze punten komen er nog bij nadat de groepswedstrijden zijn gespeeld.

Er zijn tot nu toe 9 wedstrijden geweest waarbij één deelnemer de juiste uitslag heeft voorspeld. Wie dat zijn geweest, weten jullie na de laatste groepswedstrijd :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.