Jump to content
  • Reacties 305
  • Bezichtigingen 35.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2239748

Ik speel ALTIJD solo !!!! Mara om een of andere reden blijf ik geld kwijt zijn soms. Ik sluit ook steeds af met Online en dan ga ik naar michael en sluit ik daar ook af. Maar als ik zo eens en dan toch eens open speel in online, schieten ze me meteen af !!! Daarom dat ik niet meer meedoe aan online, en gewoon solo speel :)

Je kan ook gewoon vrienden zoeken om mee online te spelen ^^

of een vrouwelijke character maken. uit ervaring blijkt dat bijna niemand mij doodschiet en iedereen vrienden wilt worden :puh:

Geplaatst:
comment_2239822

idd lelijke huizen ! Alle 10car garages zijn flatgebouwen en geen enkel ander safehuis kan je door de ramen kijken. Waarom kan je bij Online niet gewoon een luxe huis kopen als dat van Michael of Franklin? Nu zijn het van die hoge flattorens :(

• 9 maanden later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2329491

Ik heb op dit moment 1.5 miljoen dollars. Iemand die mij een auto kan aanraden? Ik telkens te peinzen wat ik nu precies wil. Op dit moment heb ik de BlackFin (geweldige auto) de Bati en de Jester. De Jester zou ik best kunnen missen want ik nam hem alleen omdat hij zo snel is en goedkoop is. Door sparen voor de P20 of wat anders kopen?

Bewerkt: door AXIO

Geplaatst:
comment_2329494

Ik heb op dit moment 1.5 miljoen dollars. Iemand die mij een auto kan aanraden? Ik telkens te peinzen wat ik nu precies wil. Op dit moment heb ik de BlackFin (geweldige auto) de Bati en de Jester. De Jester zou ik best kunnen missen want ik nam hem alleen omdat hij zo snel is en goedkoop is. Door sparen voor de P20 of wat anders kopen?

Ik zou wel een Super aanschaffen, de Progen en Osiris zijn wat aan de te dure kant als je het mij vraagt, een Zentorno of Turismo raad ik meer aan.
Geplaatst:
comment_2329512

Na het terugkopen en volledig tunen van Adder en Entity (ooit ingeruild om de Osiris te kunnen kopen) weer up to date met een garage van Adder tot aan Zentorno (Ruim $4.500.000 in waarde vanwege T20 en Osiris) en nog een kleine 2 miljoen ($2.034.712 voor de feitenfreaks) op de bank staan. Andere garage staat vol met getunede mindere goden.

Bewerkt: door TinuZzZ72

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.