Jump to content
Geplaatst:
comment_2186298

[table=header]

Ontwikkelaar|Sledgehammer Games

Uitgever|Activision

Genre|Shooter

Platforms|PS4, PS3, PC, Xbox One, Xbox 360

Aantal spelers| -

Release| 4/11/2014

Demo|-[/table]

Trailer:

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 147
  • Bezichtigingen 10.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_2248962

Echt een toffe game, ik heb hem voor het laatst bestelt, en heb hem nu binnen!

Maar het is zeker een futuristische shooter, en daar ben ik niet zo kapot van.... :{

Geplaatst:
comment_2248987

Maar er komen zoveel games uuit. :7 En ik speelde COD vooral met vrienden op vrijdagavond bijv. Totdat het in de PS4 versie niet meer zat. Welke mongool bedenet dat nou?

Geplaatst:
comment_2248992

Zo zonde dat elk jaar ongeveer hetzelfde spel uitkomt. Bijna elke COD heeft niet echt wat speciaals, wat GTA IV en GTA V wel hebben. De wereld is bij die spellen wat meer uitgewerkt zonder een tijdslimiet (elk jaar November) nu is het voor Activision meer een plicht om elk jaar een spel uit te brengen, wat ten koste gaat van de kwaliteit van het spel.

Geplaatst:
comment_2249123

Zo zonde dat elk jaar ongeveer hetzelfde spel uitkomt. Bijna elke COD heeft niet echt wat speciaals, wat GTA IV en GTA V wel hebben. De wereld is bij die spellen wat meer uitgewerkt zonder een tijdslimiet (elk jaar November) nu is het voor Activision meer een plicht om elk jaar een spel uit te brengen, wat ten koste gaat van de kwaliteit van het spel.

Call of Duty/Battlefield is total niet te vergelijken met games zoals GTA. En sinds vorig jaar heeft iedere developer 3 jaar de tijd om een game neer te zetten, dus niet dat ze de ene publiceren, en dan 365 dagen de tijd hebben om een nieuwe te maken. Dat noemen ze de Call of Duty cycle.

nvm dat is wat anders :7

En diezelfde Activision heeft dit jaar ook Destiny en nog een shitload aan andere games uitgegeven, wel knap als ze dat allemaal in 1 keer doen dan...

En je hebt mensen die van FIFA houden, die haten op COD. Je hebt mensen die van BF houden, die haten op COD. Je hebt mensen die van COD houden en weer op BF en FIFA haten. En dat noemt men smaak. Als jij de inhoud niet leuk vind, dan mag je dat vinden maar dat betekent niet dat andere mensen het met je eens zijn.

En een beetje onderzoek mag wel voor je halve waarheden gaat zeggen. :7

Jep, ik heb weer de helft lekker door elkaar gehusseld, ga puzzelen uw gang met!

Bewerkt: door Ezra24rct3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.