Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2186391

Er staat 'possible' dus het is nog niet zeker. De titel van deze video zal weer om de likes en de views op te krikken terwijl waarschijnlijk er niks van waar blijkt te zijn.

Bewerkt: door TheDutchWesley

Geplaatst:
comment_2186402

Inderdaad, de maker van de video doet niets waaruit blijk dat ie enkel likes wil halen (buiten het beloven van een nieuwe video na 500 likes). Ik vind de video best leuk en er is over nagedacht. Deze locaties zouden inderdaad nieuwe appartementen kunnen zijn.

Geplaatst:
comment_2186809

het zal wel een andere makelaar zijn die open gezet word, alles wat tot nu toe beschikbaar is is van dynasty8

maar er staan nog veel bordjes overal van andere makelaars...

ik wil huizen kopen niet flatjes...

Er is al een website van en andere makelaar, die verkoopt alleen villa's. In de sp is er een missie waarbij je alle for sale borden van die makelaar moet slopen.

Geplaatst:
comment_2186812

het zal wel een andere makelaar zijn die open gezet word, alles wat tot nu toe beschikbaar is is van dynasty8

maar er staan nog veel bordjes overal van andere makelaars...

ik wil huizen kopen niet flatjes...

Er is al een website van en andere makelaar, die verkoopt alleen villa's. In de sp is er een missie waarbij je alle for sale borden van die makelaar moet slopen.

Klopt maar GTA Online speelt zich voor het verhaallijn af dus het is een mogelijkheid :)

Geplaatst:
comment_2187051

Vind het zo irritant als iemand iets ontdekt wat misschien gaat komen via die files en vervolgens komt iedereen er achter en dan gaan ze vervolgens er filmpjes over maken, alsof ze het ontdekt hebben en dan Likes vragen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.