Jump to content

[Aanvraag] Logo aanvraag (#2)

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij deze heb ik nog twee verzoekjes welke voortbouwen op mijn vorige topic betreffende onderstaand embleem.

dotzjcypy.png

Ik heb twee x twee versies nodig van deze afbeelding, vier versies in totaal dus.

Verzoekje 1

De eerste versie betreft een versie in een wit rechthoek/cirkel waarin onderin de rechthoek onder het embleem de tekst ''Jägerbal'' komt te staan.

Ter verduidelijking van het idee heb ik een schets gemaakt. :-( Voor de ''b'' en de ''l'' uit het woord ''Jägerbal'' heb ik het font ''Jaecker Schrift'' gebruikt, waarbij ik de ''b'' iets platgedrukt heb zodat hij meer leek op de andere letters uit het Jägermeister-logo.

Maar voel je vrij om zelf iets in elkaar te flansen of met een andere oplossing te komen voor deze letters. De ''ä'' uit ''Jägermeister'' kan natuurlijk gebruikt worden voor de ''a'' in ''Jägerbal'', waarbij de puntjes op de ''ä'' natuurlijk achterwege gelaten kunnen worden.

De blauwe vlakken uit de schets mogen transparant zijn.

De schets:

vrfvgl.jpg

Verzoekje 2

De tweede versie betreft een soortgelijke versie, maar dan met meer transparantie. Hierbij is geen sprake van een witte achtergrond maar van een transparante achtergrond en is de ''Jägerbal''-tekst wit. Ook zit er nog een witte rand om het embleem heen.

Ter ondersteuning heb ik ook hier een schets gemaakt.

De schets:

2iseef7.jpg

Bij het zien van deze schetsen mogen duidelijk worden dat ik zelf niet capabel ben mooie afbeeldingen te maken met software :-(.

Ten slotte heb ik van beide afbeeldingen een alternatieve versie nodig waarbij de tekst niet ''Jägerbal'' maar ''Jägerball'' is, een extra ''l'' dus. :$

Het zou fijn zijn als de teksten gecentreerd volledig onder de emblemen komen te staan. De originele tekst uit het ''Jägermeister''-logo is hieronder te vinden.

JM_Logo_Positive.gif

De bedoeling is dat deze emblemen op sportshirts en truien bedrukt gaan worden. Mocht er interesse zijn dan zal ik van het resultaat natuurlijk een foto maken en die posten!

Geplaatst:

nmbGNTJ.png

1k4ySmW.png

Het verschil met Errwins is dat hij het lettetype 'King Arthur Legend' gebruikte en ik 'Ferre Trump Deutsch' i.c.m het originele (vandaar de mooie A :))

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...