ERRWINS Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 Vragen en/of opmerkingen? Dump ze hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 5 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 Morgen middag om 13:00 uur gaat het spel online. Stay tuned! Uiteraard ontvangen de deelnemers van te voren de kaarten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 Had me leuk geleken om hier aan mee te doen, maar helaas was het maximum aantal deelnemers al bereikt toen ik voor het eerst hierover las. Ik ga dit zeker volgen, kijken of het aanslaat, en hopelijk ben ik er een volgende keer op tijd bij. Deelnemers, succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 Is het niet mogelijk om twee spellen tegelijk te draaien? Zoveel aanmeldingen... Twee spel-topics, twee winnaars... Kan me voorstellen dat met meer dan 12 het spel veels te lang duurt, maar het is zonde om zoveel mensen te moeten afwijzen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 (bewerkt) Is het niet mogelijk om twee spellen tegelijk te draaien? Zoveel aanmeldingen... Twee spel-topics, twee winnaars... Kan me voorstellen dat met meer dan 12 het spel veels te lang duurt, maar het is zonde om zoveel mensen te moeten afwijzen... Gaat dat niet voor errwins wat moeilijk zijn ? iedereen kaarten geven niet in de war geraken van de 2 spellen 2 daders ? (met zijn geheugen ) Bewerkt: 5 mei 2014 door skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 Dan host iemand anders het spel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 dan maak je toch gewoon een lijst in word ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 5 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 (bewerkt) Ik maak wel even een tweede spel aan. Aangezien er veel animo voor is en dankzij mijn administratieve vaardigheden moet het lukken Dit gebeurt wel als deze van start is gegaan, dan maakt het wel iets makkelijker. Bewerkt: 5 mei 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2014 Top, ik heb me meteen ingeschreven toen ik het zag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 Een vraagje: Moet je áltijd een gerucht ontkrachten, of mag je ook een beurt zeggen dat je een (paar) kaarten niet hebt, terwijl je ze wel hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 Als jij een van deze kaarten hebt, dien je deze via een prive bericht te laten zien. Mocht je er meerdere hebben, dan nog moet je maar 1 laten zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 6 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 Een vraagje: Moet je áltijd een gerucht ontkrachten, of mag je ook een beurt zeggen dat je een (paar) kaarten niet hebt, terwijl je ze wel hebt? Als jij een van deze kaarten hebt, dien je deze via een prive bericht te laten zien. Mocht je er meerdere hebben, dan nog moet je maar 1 laten zien. In 'Het spel' topic dien je te zeggen of je de kaarten hebt of niet. Zodra je zegt dat je ze niet hebt terwijl dit wel het geval is, wordt je gediskwalificeerd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2014 Duidelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 Even een tip voor de deelnemers: Volg 'Het Spel' topic zodat je direct weet of je aan de beurt bent Te lui om het topic op te zoeken? Geen probleem, Klik hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 Bij normaal Cluedo is het toch zo dat ik kan kiezen aan wie ik iets vraag? Wordt je nu niet enorm beperkt door het alleen te mogen vragen aan de persoon naast je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.