Geplaatst: 5 mei 201411 jaren Auteur comment_2187500 Morgen middag om 13:00 uur gaat het spel online. Stay tuned! Uiteraard ontvangen de deelnemers van te voren de kaarten.
Geplaatst: 5 mei 201411 jaren comment_2187519 Had me leuk geleken om hier aan mee te doen, maar helaas was het maximum aantal deelnemers al bereikt toen ik voor het eerst hierover las. Ik ga dit zeker volgen, kijken of het aanslaat, en hopelijk ben ik er een volgende keer op tijd bij. Deelnemers, succes!
Geplaatst: 5 mei 201411 jaren comment_2187536 Is het niet mogelijk om twee spellen tegelijk te draaien? Zoveel aanmeldingen... Twee spel-topics, twee winnaars... Kan me voorstellen dat met meer dan 12 het spel veels te lang duurt, maar het is zonde om zoveel mensen te moeten afwijzen...
Geplaatst: 5 mei 201411 jaren comment_2187547 Is het niet mogelijk om twee spellen tegelijk te draaien? Zoveel aanmeldingen... Twee spel-topics, twee winnaars... Kan me voorstellen dat met meer dan 12 het spel veels te lang duurt, maar het is zonde om zoveel mensen te moeten afwijzen... Gaat dat niet voor errwins wat moeilijk zijn ? iedereen kaarten geven niet in de war geraken van de 2 spellen 2 daders ? (met zijn geheugen ) Bewerkt: 5 mei 201411 jaren door skullz-000
Geplaatst: 5 mei 201411 jaren Auteur comment_2187624 Ik maak wel even een tweede spel aan. Aangezien er veel animo voor is en dankzij mijn administratieve vaardigheden moet het lukken Dit gebeurt wel als deze van start is gegaan, dan maakt het wel iets makkelijker. Bewerkt: 5 mei 201411 jaren door ERRWINS
Geplaatst: 6 mei 201411 jaren comment_2187936 Een vraagje: Moet je áltijd een gerucht ontkrachten, of mag je ook een beurt zeggen dat je een (paar) kaarten niet hebt, terwijl je ze wel hebt?
Geplaatst: 6 mei 201411 jaren comment_2187937 Als jij een van deze kaarten hebt, dien je deze via een prive bericht te laten zien. Mocht je er meerdere hebben, dan nog moet je maar 1 laten zien.
Geplaatst: 6 mei 201411 jaren Auteur comment_2187939 Een vraagje: Moet je áltijd een gerucht ontkrachten, of mag je ook een beurt zeggen dat je een (paar) kaarten niet hebt, terwijl je ze wel hebt? Als jij een van deze kaarten hebt, dien je deze via een prive bericht te laten zien. Mocht je er meerdere hebben, dan nog moet je maar 1 laten zien. In 'Het spel' topic dien je te zeggen of je de kaarten hebt of niet. Zodra je zegt dat je ze niet hebt terwijl dit wel het geval is, wordt je gediskwalificeerd!
Geplaatst: 8 mei 201411 jaren Auteur comment_2188397 Even een tip voor de deelnemers: Volg 'Het Spel' topic zodat je direct weet of je aan de beurt bent Te lui om het topic op te zoeken? Geen probleem, Klik hier
Geplaatst: 8 mei 201411 jaren comment_2188589 Bij normaal Cluedo is het toch zo dat ik kan kiezen aan wie ik iets vraag? Wordt je nu niet enorm beperkt door het alleen te mogen vragen aan de persoon naast je?
Geplaatst: 8 mei 201411 jaren Auteur comment_2188596 Bij normaal Cluedo is het toch zo dat ik kan kiezen aan wie ik iets vraag? Wordt je nu niet enorm beperkt door het alleen te mogen vragen aan de persoon naast je? Net als bij Cluedo gaan de beurten met de klok mee. Ook IRL speel je met een karakter en wordt je over het bord verplaatst als er een gerucht is gedaan alleen leg je daar de persoon, het wapen in de desbetreffende kamer om het gerucht te maken waarna de persoon naast je het moet bewijzen dat het niet zo is Het is natuurlijk aan jou om te kiezen wie je gebruikt als persoon, wat je gebruikt als wapen en welke locatie je gebruikt. Maar nu draait het nog om het eerste gerucht van Sir_Ballas die ontkracht moet worden WAAR OF NIET WAAR Zodra je een vermoeden uitspreekt, moeten je tegenspelers om de beurt proberen te bewijzen dat het niet waar is. De eerste detective die het mag proberen, is de speurneus die links van je zit. Deze detective bekijkt zijn of haar kaarten om te zien of hij/zij een van de drie door jou genoemde kaarten heeft. Uit de spelregels Bewerkt: 8 mei 201411 jaren door ERRWINS
Vragen en/of opmerkingen? Dump ze hier.