Jump to content

[OV] Cluedo GTAForum edition - Reactie topic

• Reacties 242
  • Bezichtigingen 16.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2219583

Hij heeft gisteren een PB gekregen maar inderdaad, als hij voor 13:21 uur niet antwoord, dan doe ik het ;)

Inmiddels al emer dan een uur geleden.

Ik ben niet ongeduldig.

Geplaatst:
comment_2220400

En de snelheid is er weer een beetje uit :puh:

Liep in het begin wel mooi snel

Hierna weet ik het zeker!

Neeeee. Ik wou ook al dat doen maar ik kom pas na jou. :(

Bewerkt: door Dexist

Geplaatst:
comment_2220433

Nou je gerucht zou vast wel goed zijn:)

Net voor mij de winst weggekaapt.

(ik wou ook zekerheid uitspreken als ik aan de beurt was :puh:)

De dader en plek wist al 100% zeker.

Ik zat alleen nog te dubben tussen twee wapens, dit kon ik dus mooi doen bij de laatste beurt.

Helaas ging jij net iets eerder de zekerheid uitspreken :(, balen :puh:

Maar goed Gefeliciteerd! tenzij je nog een fout ergens hebt gemaakt, maar dat denk ik niet haha.

Geplaatst:
comment_2220437

Voor mij (en ik denk ook voor anderen) waren de dader en de locatie vrij snel bekend. Ik ging er dus vanuit dat dit mijn laatste kans zou zijn en was eigenlijk bang dat iemand anders het voor mij al ging raden. Daarom besloot ik mijn kans maar te pakken. Ik zat tot op het laatst tussen drie wapens te twijfelen en heb besloten maar een gok te wagen. Gelukkig was mijn gut feeling de juiste.

tenzij je nog een fout ergens hebt gemaakt, maar dat denk ik niet haha.

Ik hoop het niet :puh:

Geplaatst:
comment_2220440

Voor mij (en ik denk ook voor anderen) waren de dader en de locatie vrij snel bekend. Ik ging er dus vanuit dat dit mijn laatste kans zou zijn en was eigenlijk bang dat iemand anders het voor mij al ging raden. Daarom besloot ik mijn kans maar te pakken. Ik zat tot op het laatst tussen drie wapens te twijfelen en heb besloten maar een gok te wagen. Gelukkig was mijn gut feeling de juiste.

tenzij je nog een fout ergens hebt gemaakt, maar dat denk ik niet haha.

Ik hoop het niet :puh:

Ah bij mij was het precies zo, toevallig SMG; KETTINGZAAG en SCHEP?

Ik had die drie iig, en ik hoopte dat met een gerucht van jou daar nog een van weg zou gaan

Maar nee jij gaat het ook proberen te raden haha, maar ja anders had ik(en de anderen ook inderdaad) ook een gokje gedaan.

Maar goed gespeeld :)

Nou ERRWINS, cluedo #5 dan maar :puh:?

Bewerkt: door Dexist

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.