Jump to content

[OV] Cluedo GTAForum edition - Reactie topic

• Reacties 242
  • Bezichtigingen 16.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2189131

Het ligt anders. Ik zal het even uitleggen door middel van het alfabet.

A maakt gerucht waardoor B het tegendeel moet bewijzen. Wanneer B dat niet kan, gaat de beurt naar C om het tegendeel te bewijzen. En zo gaat het door totdat het tegendeel is bewezen. Als op een gegeven moment alle deelnemers zijn geweest en er is nog steeds geen tegendeel dan weet de geruchtenmaker een stukje van de moord en mag B een gerucht doen.

Mocht C wel het tegendeel kunnen bewijzen, dan stuurt C een PB naar A en post C een berichtje in het spel topic met: Het tegendeel is bewezen. Hierbij eindigt het gerucht van A. Nu mag B een gerucht doen. En dan begint de hele cyclus opnieuw.

Dus in plaats van ABCDEF.... is er een tafel die met de klok mee gaat :)

Bewerkt: door ERRWINS

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2189531

Klopt, Jaszpehr poste een reactie waardoor ik Dutchy hebt gevraagd om de post te verwijderen.

Ik heb hem een PB gestuurd om het tegendeel te bewijzen aangezien Dippie voor zijn beurt ging ;)

Bewerkt: door ERRWINS

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2189589

En hierbij is ook alweer het tegendeel mee bewezen. :)

Dit bedoel ik dus.

Je hebt nu een kaart laten zien terwijl je niet aan de beurt was. Ezra had het tegendeel moeten bewijzen.

Dom maar het spel gaat verder en Ezra is nog steeds aan de beurt

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2189599

In de hoofdpost staat een afbeelding (tafel) die laat zien wanneer je aan de beurt bent.

Nu is het geen ramp dat je het in het begin hebt laten zien maar dit had cruciaal kunnen zijn op het eind. Let er daarom goed op ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2189713

Wees blij dat het nu gebeurde in plaat van op het eind. Het zou zo maar de kaart kunnen zijn die hij dan nodig had.

Zie het als een geluk bij een ongeluk en ik durf te wedden dat het je niet nog een keer overkomt ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.