Geplaatst: 12 mei 201411 jaren comment_2189949 Hij zei dat hij het definitieve antwoord wist, maar dat was incorrect... Daarna heeft hij het aangepast naar een gewoon gerucht.
Geplaatst: 12 mei 201411 jaren comment_2189951 Waarschijnlijk een foutje? hij heeft ge-edit op de zelfde minuut als hij postte?
Geplaatst: 12 mei 201411 jaren comment_2189956 Tjah het is alleen in nadeel van de gene die het tegendeel bewijst
Geplaatst: 12 mei 201411 jaren Auteur comment_2189957 Klopt. Let goed op de tafel als je aan de beurt denk te zijn. Als je twijfelt, kun je me altijd een PB sturen
Geplaatst: 12 mei 201411 jaren comment_2189960 Tjah het is alleen in nadeel van de gene die het tegendeel bewijst Klopt. Let goed op de tafel als je aan de beurt denk te zijn. Als je twijfelt, kun je me altijd een PB sturen Niet helemaal waar. Anderen krijgen soms ook meer of andere info dan dat degene die het gerucht verspreidt zou willen.
Geplaatst: 12 mei 201411 jaren Auteur comment_2189962 Tjah het is alleen in nadeel van de gene die het tegendeel bewijst Klopt. Let goed op de tafel als je aan de beurt denk te zijn. Als je twijfelt, kun je me altijd een PB sturen Niet helemaal waar. Anderen krijgen soms ook meer of andere info dan dat degene die het gerucht verspreidt zou willen. Als je meer info krijgt, is dat een voordeel. Dus is het alleen nadelig voor de poster, in dit geval Ezra. Zoals Dexist zegt
Geplaatst: 12 mei 201411 jaren comment_2189965 Een vraagje Persoon A doet gerucht. Persoon X ontkracht Persoon B gaat verder en doet gerucht. kan persoon A dan nog wel een "ik weet het zeker" ding posten? of moet hij dan wachten tot de volgende keer dat hij een gerucht mag posten?
Geplaatst: 12 mei 201411 jaren comment_2189970 Volgens mij mag "Ik weet het zeker" op elk moment van het spel beweerd worden, anders zou het niet echt eerlijk zijn.
Geplaatst: 12 mei 201411 jaren Auteur comment_2189979 Nee, je moet wachten op je beurt voordat je het kunt zeggen. BESCHULDIGINGENAls je denkt dat je weet welke drie kaarten in de envelop zitten, mag je als je aan de beurt bent een beschuldiging uitspreken met een antwoord op alle drie de vragen.
Geplaatst: 12 mei 201411 jaren comment_2189983 Tjah het is alleen in nadeel van de gene die het tegendeel bewijst Klopt. Let goed op de tafel als je aan de beurt denk te zijn. Als je twijfelt, kun je me altijd een PB sturen Niet helemaal waar. Anderen krijgen soms ook meer of andere info dan dat degene die het gerucht verspreidt zou willen. Als je meer info krijgt, is dat een voordeel. Dus is het alleen nadelig voor de poster, in dit geval Ezra. Zoals Dexist zegt Soms kunnen dingen meer voordeel zijn voor de 1 dan voor de ander. Het is dus niet ALLEEN nadelig voor de verkeerde poster. Afhankelijk van de situatie kan het ook flink nadelig zijn voor andere deelnemers. Stel dat iemand zijn strategie heeft bepaald en wil horen wat persoon 2 heeft, maar hij krijgt reactie van persoon 5... Of stel dat het voor iemand anders meer betekent om te horen wat persoon 5 zegt dan persoon 2 (voordelig voor persoon 6 is onvoordelig voor de rest van de deelnemers ). Dus nee, ik ben het niet met je eens dat het alleen nadelig is voor de poster.
Geplaatst: 12 mei 201411 jaren comment_2189985 Hmm maar kijk, in de hoofdpost staat dat jij als je een gerucht hebt gepost dat je dan moet zeggen (in diezelfde post) dat je een kaart hebt gezien en dus de volgende is. Maar in het spel gaat nu iedereen direct verder(geen enkele geruchten poster zegt in zijn post dat de volgende is). Dus als je het dan weet, door dat jouw gerucht ontkracht is, kan je niet meteen dat je het zeker weet, aangezien er eigenlijk direct verder wordt gegaan. of moet je dan sowieso wachten op je volgende beurt? En mag je dus eigenlijk een gerucht OF een ik weet het zeker berichtje posten?
Geplaatst: 12 mei 201411 jaren Auteur comment_2189987 Kijk, zo had ik er nog niet over nagedacht. Nu geef ik je inderdaad gelijk. Ik stel voor dat de deelnemers het topic volgen via de volgen knop en dat ze goed onthouden wanneer ze aan de beurt zijn. Dit kun je zien in de hoofd post Klopt, Dexist. Ik had inderdaad zo bedacht maar zo leek het me handiger en ben ik vergeten om de hoofd post aan te passen :$ Bewerkt: 12 mei 201411 jaren door ERRWINS
Vragen en/of opmerkingen? Dump ze hier.