May 5, 201411 yr Heb je je kans gemist bij de eerste versie? Dan heb je geluk! Plaats hier een bericht met: Ik doe mee! En doe met #2!Inschrijven kan tot en met 8 mei 2014! Edited May 6, 201411 yr by ERRWINS
May 5, 201411 yr ik doe mee #2 (is het erg dat ik cluedo niet zo goed snap ?) gelieven mij niet als eerste te zetten dan kan ik nog even kijken naar de andere
May 5, 201411 yr Ik doe mee. Hopelijk krijgen we duidelijke instructies hierover, want ik heb Cluedo nooit gespeeld. Guardje, ik zou een plaats voor je reserveren maar dat is volgens mij niet mogelijk :'(
May 5, 201411 yr Author Lees de Hoofd topic voor meer info. Mocht je het niet snappen, dan wil het graag uitleggen in het reactie topic
May 5, 201411 yr Ik doe graag mee. Heb Cluedo echter nog nooit gespeeld, dus ik zou graag wat als latere aan de beurt zijn
May 5, 201411 yr Guardje, ik zou een plaats voor je reserveren maar dat is volgens mij niet mogelijk :'( Ik hoop dat ik nog mee kan doen
May 5, 201411 yr Guardje, ik zou een plaats voor je reserveren maar dat is volgens mij niet mogelijk :'( Ik hoop dat ik nog mee kan doen Ik had een goed woordje voor je gedaan bij ERRWINS
Heb je je kans gemist bij de eerste versie? Dan heb je geluk! Plaats hier een bericht met: Ik doe mee! En doe met #2!
Inschrijven kan tot en met 8 mei 2014!
Edited by ERRWINS