Nyltje Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 (bewerkt) De stemmen zijn geteld en de uitslag is bekent, ik houd jullie niet langer meer in spanning hier is de uitslag van laatste plek naar eerste plek! De vijfde plek is voor..... DarkViper_Brian! 0 stemmenInzending 6 Prijs: De gedeelde vierde plekken zijn voor...... Crazy-Ghost 2 stemmenInzending 1 Prijs: Dexist 2 stemmenInzending 2 Prijs: Asphyxiated 2 stemmenInzending 7 Prijs: De bronzen medaille is voor..... Niko.Belic 7 stemmenInzending 4 Prijs: De zilveren plak is voor...... Spacycolours 13 stemmenInzending 5 Prijs: Maar er kan er maar één de winnaar zijn en dat is dan natuurlijk...... ERRWINS 15 stemmenInzending 3 Prijs: Dit was de uitslag van 9GTA. Ik hoop dat jullie er genoten van hebben! Tot het volgende contest! Reageren in dit topic mag. Bewerkt: 6 mei 2014 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustHano Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 (bewerkt) Was een leuk contest, Nyltje! En mijn felicitaties naar ERRWINS! En ook nog m'n felicitaties naar de 2de, 3e, 4e en 5e plek! Ik had btw op die van Spacy gestemd, al vond ik die van ERRWINS ook best wel goed (ik zat dan ook te twijfelen tussen een paar). Bewerkt: 6 mei 2014 door Hano_2000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 WOW mijn inzending heeft zelfs 2 stemmen gekregen XD nice! En alle winnaar natuurlijk gefeliciteerd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 Gefeliciteerd, ERRWINS. Mijn stem ging dan wel uit naar de winnaar van de bronzen plak, maar dat maakt niet meer uit. Jammer dat ik deze wedstrijd te laat zag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 Wow, dat had ik serieus niet verwacht. Ik dacht echt dat de PNS meme ging winnen. Natuurlijk wil ik de stemmers bedanken, zonder hun had ik het niet gewonnen en bedankt voor alle felicitaties Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 (bewerkt) Bedankt iedereen voor de stemmen! Bedankt voor het organiseren Nyltje, het was weer eens een erg originele contest! Bewerkt: 6 mei 2014 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko.bellic Geplaatst: 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2014 3de plaats ben tevreden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.