Jump to content
Geplaatst:
comment_1914948

post-16696-1325971748,77.png

[table=header]Far Cry 3

Uitgever / Ontwikkelaar: Ubisoft

Uitgavedatum: 29/11/2012

Genre: First Person Shooter/Adventure

Spelers: Onbekend

Consoles: PS3, XBOX 360, PC

Adviesleeftijd: PEGI: 18

Website: http://far-cry.ubi.c...n-us/index.aspx[/table]

"Do you know the definition of insanity?"

Spelinformatie



Hoewel Far Cry 2 in veel opzichten een goede game was, waren gamers niet echt te spreken over de setting van de game, met name de Savanne in Afrika. Daarom gaat Far Cry 3 terug naar het originele concept van de eerste game, dat van een tropisch eiland in the middle of nowhere. De protagonist is een man genoemd Jason Brody die op het eiland vast komt te zitten, doordat zijn boot is vernietigd. Daarnaast is hij ook nog eens zijn vriendin kwijtgeraakt, en zal hij naar haar op zoek moeten gaan. Het eiland waarop hij gevangen zit kent echter een donker geheim, en zit vol met psychisch gestoorde mensen, die blijkbaar al voor lange tijd op het eiland vastzitten.

Enkele nieuwe features die de game kent zijn de mogelijkheid om vanuit dekking te schieten en een levelsysteem, opgebouwd uit experience points, die je verdient door vijanden uit te schakelen. Ook is uit de eerste footage beelden van de game af te leiden dat je de mogelijkheid hebt tot 'take down' aanvallen, wanneer je je boven een vijand bevindt. Daarnaast is ook bevestigd dat de spelwereld van Far Cry 3 tien maal zo groot zal zijn als zijn voorgangers. Het blijft dus een open game, waarbij jij bepaalt hoe je een missie tot een goed einde brengt.

Screenshots



post-16696-1325973583,55.jpg post-16696-1325973597,7.jpg post-16696-1325973613,05.jpg

post-16696-1325973628,92.jpg post-16696-1329419937,34.jpg post-16696-1329419955,58.jpg

post-16696-1329420009,16.jpg post-16696-1329420027,88.jpg post-16696-1329483575,36.jpg

post-16696-1329483758,17.jpg post-16696-1329483764,1.jpg post-16696-1329483770,12.jpg

post-16696-1329483778,11.jpg post-16696-1329483817,63.jpg

Trailers









  • Reacties 212
  • Bezichtigingen 24.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2000259

Ik haat die gastjes in van die kogelvrije pakken. Zo'n gastje staat voor me, ik leeg een paar magazijnen op 'm, niet dood. Ik denk echt van 'huh?', en toen was ik zelf al de pijp uit :puh:

Geplaatst:
comment_2000263

Ik haat die gastjes in van die kogelvrije pakken. Zo'n gastje staat voor me, ik leeg een paar magazijnen op 'm, niet dood. Ik denk echt van 'huh?', en toen was ik zelf al de pijp uit :puh:

Gewoon op z'n hoofd mikken, ik gebruik altijd mijn sniper en schiet ze door hun hoofd waardoor ze in een keer dood zijn.

Geplaatst:
comment_2000418

Ik haat die gastjes in van die kogelvrije pakken. Zo'n gastje staat voor me, ik leeg een paar magazijnen op 'm, niet dood. Ik denk echt van 'huh?', en toen was ik zelf al de pijp uit :puh:

Gewoon op z'n hoofd mikken, ik gebruik altijd mijn sniper en schiet ze door hun hoofd waardoor ze in een keer dood zijn.

Ik draag tegenwoordig granaten of een granaatlauncher bij. De granaatlauncher is ook leuk om gewoon iets mee op te blazen en het halve bos in de hens te steken.

Geplaatst:
comment_2000482

Ik haat die gastjes in van die kogelvrije pakken. Zo'n gastje staat voor me, ik leeg een paar magazijnen op 'm, niet dood. Ik denk echt van 'huh?', en toen was ik zelf al de pijp uit :puh:

Gewoon op z'n hoofd mikken, ik gebruik altijd mijn sniper en schiet ze door hun hoofd waardoor ze in een keer dood zijn.

Ik draag tegenwoordig granaten of een granaatlauncher bij. De granaatlauncher is ook leuk om gewoon iets mee op te blazen en het halve bos in de hens te steken.

:D de fik erin! ik hou me nog steeds bij silenced weapons, gewoon sneaky een basis uitmoorden.

Geplaatst:
comment_2001308

Ik heb een vraagje over de verhaallijn:

Heb ik niet goed opgelet tijdens het spelen van de storyline of krijg je bitter weinig info over 'hoe' je bent ontvoerd en waarom? Je moet twee keer zo'n drug nemen in die grot zodat je terug in die nachtclub bent en je krijgt tijdens de laatste missie in die bunkers op een tv enkele beelden te zien maar dat is het dan ook.

Geplaatst:
comment_2001504

Ik haat die gastjes in van die kogelvrije pakken. Zo'n gastje staat voor me, ik leeg een paar magazijnen op 'm, niet dood. Ik denk echt van 'huh?', en toen was ik zelf al de pijp uit :puh:

Gewoon op z'n hoofd mikken, ik gebruik altijd mijn sniper en schiet ze door hun hoofd waardoor ze in een keer dood zijn.

Ik draag tegenwoordig granaten of een granaatlauncher bij. De granaatlauncher is ook leuk om gewoon iets mee op te blazen en het halve bos in de hens te steken.

:D de fik erin! ik hou me nog steeds bij silenced weapons, gewoon sneaky een basis uitmoorden.

Haha, zat vandaag bij die missie dat je Vaas neer moet halen, ik zit in zo'n hutje op de 1e verdieping, komt zo'n zwaarbeveiligde idioot aanlopen, ik druk die vlammenwerper door het raam en branden maar :D Heb op dit moment de vlammenwerper, silenced M-700, silenced MS16 en de Shredder, heerlijk ding die Shredder :)

Bewerkt: door Svenie
Bericht in een spoiler gezet.

Geplaatst:
comment_2001696

Hmm, jammer dat het zo

Ik had ook begrepen van een of andere review ofzo dat het om mensen handel ging?

Er word inderdaad niet duidelijk uitgelegd hoe je word ontvoerd, wat ik allemaal weet is dat je na het skydiven bent ontvoerd voor een nogal simpele rede, losgeld.

Jammer, ik dacht dat het echt een heel goed ineengestoken plot had waarom je werd ontvoerd. Achja, misschien zien we dit in toekomstige DLC's nog aan het spel toegevoegd worden :D

Geplaatst:
comment_2001792

:D de fik erin! ik hou me nog steeds bij silenced weapons, gewoon sneaky een basis uitmoorden.

Ik heb de game al een tijd uitgespeeld, maar de meeste outposten heb ik ook slicenced gedaan, in het begin dan. Eerst een paar mannetjes die aardig verlaten stonden vermoorden en daarna het alarm uitzetten. Vervolgens overschakelen naar AK en granaten en het feest kan beginnen. :D Zo irritant als dat alarm af gaat.

Schrok me laatst ook helemaal dood, liep rustig langs een klein riviertje en werd opeens gegrepen door een krokodil. Gelukkig overleefd. :7

Geplaatst:
comment_2002039

De game heeft inderdaad wel wat schrik momenten, vooral door de dieren die op het eiland rondlopen. Ik zet de alarmen trouwens bijna nooit uit, ik moord het hele kamp gewoon uit en als ze merken dat er iemand is vermoord zetten ze het alarm nooit aan. Dat doen ze pas als ze je gezien hebben en ik zorg er altijd voor dat dit niet gebeurt.

Geplaatst:
comment_2002162

Dat doen ze express zodat je hem niet eerder kan vermoorden. Op zo'n groot eiland is het lastig hem te vinden en als je hem dan elke missie ziet duurt het verhaal ook niet zo lang.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.