Jump to content
Geplaatst:
comment_1914948

post-16696-1325971748,77.png

[table=header]Far Cry 3

Uitgever / Ontwikkelaar: Ubisoft

Uitgavedatum: 29/11/2012

Genre: First Person Shooter/Adventure

Spelers: Onbekend

Consoles: PS3, XBOX 360, PC

Adviesleeftijd: PEGI: 18

Website: http://far-cry.ubi.c...n-us/index.aspx[/table]

"Do you know the definition of insanity?"

Spelinformatie

Hoewel Far Cry 2 in veel opzichten een goede game was, waren gamers niet echt te spreken over de setting van de game, met name de Savanne in Afrika. Daarom gaat Far Cry 3 terug naar het originele concept van de eerste game, dat van een tropisch eiland in the middle of nowhere. De protagonist is een man genoemd Jason Brody die op het eiland vast komt te zitten, doordat zijn boot is vernietigd. Daarnaast is hij ook nog eens zijn vriendin kwijtgeraakt, en zal hij naar haar op zoek moeten gaan. Het eiland waarop hij gevangen zit kent echter een donker geheim, en zit vol met psychisch gestoorde mensen, die blijkbaar al voor lange tijd op het eiland vastzitten.

Enkele nieuwe features die de game kent zijn de mogelijkheid om vanuit dekking te schieten en een levelsysteem, opgebouwd uit experience points, die je verdient door vijanden uit te schakelen. Ook is uit de eerste footage beelden van de game af te leiden dat je de mogelijkheid hebt tot 'take down' aanvallen, wanneer je je boven een vijand bevindt. Daarnaast is ook bevestigd dat de spelwereld van Far Cry 3 tien maal zo groot zal zijn als zijn voorgangers. Het blijft dus een open game, waarbij jij bepaalt hoe je een missie tot een goed einde brengt.

Screenshots

post-16696-1325973583,55.jpg post-16696-1325973597,7.jpg post-16696-1325973613,05.jpg

post-16696-1325973628,92.jpg post-16696-1329419937,34.jpg post-16696-1329419955,58.jpg

post-16696-1329420009,16.jpg post-16696-1329420027,88.jpg post-16696-1329483575,36.jpg

post-16696-1329483758,17.jpg post-16696-1329483764,1.jpg post-16696-1329483770,12.jpg

post-16696-1329483778,11.jpg post-16696-1329483817,63.jpg

Trailers

• Reacties 212
  • Bezichtigingen 24.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2006435

Iemand weet waar Boars zitten? (Everzwijnen) kan ze echt nergens vinden :(

Laat precies dezelfde vraag nou hier gesteld zijn. Op de onderstaande map kun je ook makkelijk zien waar de everzwijnen wachten om aan je mes geregen te worden:

xdzarm.jpg

En ook wel handig: het verschil tussen een varken (rechts) en een everzwijn (links):

2s1fD.png

Vaak bevinden de dieren zich niet precies op de plaats waarop de map het icoontje van dat dier staat. Je moet dus vaak een beetje rondom dat gebied zoeken om het dier dat je zoekt te vinden.

Bewerkt: door Froodooo

Geplaatst:
comment_2007213

Hey, heb dit spel vanmiddag voor de PC gekocht. Geïnstalleerd, geupdate naar de laatste patch. Gaan spelen, geen geluid in Main menu. Geluid in die begin cutscene, als je dan die ene gozer ziet praten wanneer je in die kooi zit. Helemaal geen geluid.. :(

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Heb mn Souncard en Graphics Drivers al geupdate...

DirectX, Net Framework, VcRedist allemaal geïnstalleerd?

Geplaatst:
comment_2007215

Hey, heb dit spel vanmiddag voor de PC gekocht. Geïnstalleerd, geupdate naar de laatste patch. Gaan spelen, geen geluid in Main menu. Geluid in die begin cutscene, als je dan die ene gozer ziet praten wanneer je in die kooi zit. Helemaal geen geluid.. :(

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Heb mn Souncard en Graphics Drivers al geupdate...

DirectX, Net Framework, VcRedist allemaal geïnstalleerd?

DirectX heeft ie geinstalleerd tijdens de installatie, ik heb alle Net Framework's. VcRedist weet ik niet wat het is, maar ik zoek het wel ff op en installeer het.

Edit: Ja dat heb ik. (Is met Visual Basic 2010 geinstalleerd)

Bewerkt: door BiglifeRPG

Geplaatst:
comment_2007243

Zeker dat je audio driver goed is geïnstalleerd en recent is?

Ik heb ook ergens gelezen dat het helpt als je bij 'Configuratiescherm > Hardware en geluiden > Geluid', in de tab 'afspelen' op configureren drukt en dan stereo neemt. :)

Je kan altijd ook op het forum van Ubisoft eens kijken, daar zijn genoeg treats over dit probleem. ;)

Geplaatst:
comment_2007294

Zeker dat je audio driver goed is geïnstalleerd en recent is?

Ik heb ook ergens gelezen dat het helpt als je bij 'Configuratiescherm > Hardware en geluiden > Geluid', in de tab 'afspelen' op configureren drukt en dan stereo neemt. :)

Je kan altijd ook op het forum van Ubisoft eens kijken, daar zijn genoeg treats over dit probleem. ;)

Dat heb ik al geprobeerd :S En ja de driver is goed geinstalleërd. :(

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2016898

Heb de storyline al een tijdje uitgespeeld + radio towers, outposts, vaardigheden, jager en moord-opdrachten. Ik wil nu nog alle Trophy's halen. Daarvoor moet ik voor 2 Trophies 1500 winnen met poker en bij een andere zo'n trial of the Rakyat score verbeteren, maar ik kan nergens op de kaart poker/trial-locaties vinden. Hoe kan dit? Heb ook al filter geprobeerd, maar kan ze nog niet vinden...

Geplaatst:
comment_2016988

Heb de storyline al een tijdje uitgespeeld + radio towers, outposts, vaardigheden, jager en moord-opdrachten. Ik wil nu nog alle Trophy's halen. Daarvoor moet ik voor 2 Trophies 1500 winnen met poker en bij een andere zo'n trial of the Rakyat score verbeteren, maar ik kan nergens op de kaart poker/trial-locaties vinden. Hoe kan dit? Heb ook al filter geprobeerd, maar kan ze nog niet vinden...

Ga naar van die stadjes waar je geen wapen mag dragen, bijvoorbeeld Badtown. Ik dacht dat je daar kon pokeren. Verder heb je een apart hokje voor de trials op je map. Als je hier op klikt ga je van locatie naar locatie. Deze staat niet op de legenda.

Geplaatst:
comment_2017164

Blijkbaar was ik bezig met een zijmissie, bedankt voor de hulp! Heb inmiddels alle trophies, m'n eerste platina trophy :puh: Mastered the jungle :)

Bewerkt: door _Night-Men_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.