Komende maand is de E3 (Electronic Entertainment Expo) in Los Angeles. De beurs waar alle nieuwe games voor de komende tijd worden getoond. Al is het al deels bekend welke games en gamebedrijven er op de beurs staan (het moederbedrijf van Rockstar Games staat er), zijn er op E3 altijd speciale aankondigingen. Wat deze aankondigingen inhouden weten we niet. Maar nu heeft schijnbaar een 'betrouwbare bron' aan DualShockers gelekt welke games Sony gaat presenteren voor de PlayStation 4. Zo zal volgens de bron door Sony onder andere Gran Turismo 6, Kill Strain, Wipeout en Driveclub worden getoond voor de PlayStation 4.
Al is dat bovenstaande niet zo interessant geeft de bron ook aan dat Sony (of Rockstar Games) een speciale aankondiging op het podium gaat doen voor de volgende generatie Ground Theft Auto V (sic).
De bron is dus behoorlijk vaag naar DualShockers, maar dit biedt wel hoop dat Rockstar Games iets bijzonders gaat laten zien op de E3 beurs. Samen met eerdere geruchten geeft dit toch duidelijk aan dat GTA5 uiteindelijk naar de volgende generatie consoles gaat komen.
Al sinds 2007 zegt Rockstar Games dat Agent 'soon' komt!
Echter betwijfel ik of Rockstar Games op de beurs zelf de next-gen GTA5 gaat aankondigen (verwacht dat ze dit eerder op een eigen moment doen), mij lijkt waarschijnlijker dat ze een andere exclusieve titel gaan aankondigen. Het moederbedrijf van Rockstar Games heeft namelijk op dit moment maar liefst 10 next-gen titels in ontwikkeling. Mijn verwachting is dat Rockstar Games ons op de E3 beurs gaat verbazen met een nieuwe titel (eindelijk meer info over Agent?).
De E3 beurs is van 10 t/m 12 juni in Los Angeles. Hopelijk horen we dan eindelijk of er iets van deze geruchten waar is!
E3 Expo in 2012 (foto: CC
The Doppelganger )Komende maand is de E3 (Electronic Entertainment Expo) in Los Angeles. De beurs waar alle nieuwe games voor de komende tijd worden getoond. Al is het al deels bekend welke games en gamebedrijven er op de beurs staan (het moederbedrijf van Rockstar Games staat er), zijn er op E3 altijd speciale aankondigingen. Wat deze aankondigingen inhouden weten we niet. Maar nu heeft schijnbaar een 'betrouwbare bron' aan DualShockers gelekt welke games Sony gaat presenteren voor de PlayStation 4. Zo zal volgens de bron door Sony onder andere Gran Turismo 6, Kill Strain, Wipeout en Driveclub worden getoond voor de PlayStation 4.
Al is dat bovenstaande niet zo interessant geeft de bron ook aan dat Sony (of Rockstar Games) een speciale aankondiging op het podium gaat doen voor de volgende generatie Ground Theft Auto V (sic).
De bron is dus behoorlijk vaag naar DualShockers, maar dit biedt wel hoop dat Rockstar Games iets bijzonders gaat laten zien op de E3 beurs. Samen met eerdere geruchten geeft dit toch duidelijk aan dat GTA5 uiteindelijk naar de volgende generatie consoles gaat komen.
Al sinds 2007 zegt Rockstar Games dat Agent 'soon' komt!
Echter betwijfel ik of Rockstar Games op de beurs zelf de next-gen GTA5 gaat aankondigen (verwacht dat ze dit eerder op een eigen moment doen), mij lijkt waarschijnlijker dat ze een andere exclusieve titel gaan aankondigen. Het moederbedrijf van Rockstar Games heeft namelijk op dit moment maar liefst 10 next-gen titels in ontwikkeling. Mijn verwachting is dat Rockstar Games ons op de E3 beurs gaat verbazen met een nieuwe titel (eindelijk meer info over Agent?).
De E3 beurs is van 10 t/m 12 juni in Los Angeles. Hopelijk horen we dan eindelijk of er iets van deze geruchten waar is!
Bron: DualShockers
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites