Jump to content
Geplaatst:
comment_2189458

gallery_1_5_21172.jpg

Grand Theft Auto V draait natuurlijk helemaal om het grote geld. Ook in GTA Online zie je hier veel van terug, waaronder in de High Life Update die komende dinsdag uit komt.

Echter denk ik dat de wereld veel breder kan zijn dan de rijkdom en dure sport wagens die in het spel zijn te vinden.

Tot nu toe is de noordkant van de kaart voor freeroam dan ook redelijk ongebruikt aangezien alle luxe appartementen rond het centrum van Los Santos staan.

Ik zou gewoon in Paleto Bay of Sandy Shores in een klein huisje willen wonen en dan bijvoorbeeld in een nieuwe 4x4 rond willen scheuren. Deze wereld zou eigenlijk nog veel beter kunnen worden benut met een leuke DLC zodat je ook als ware inbred redneck kan leven (freeroam spelen) in de minder bevolkte gedeeltes van San Andreas.

Wat vinden jullie van zo'n idee?

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2191396

Leuk idee zo'n low-life update. Niet echt mijn ding, maar het zou helemaal niet verkeerd zijn als liefhebbers van niet sport/supercars ook eens aan hun trekken zouden komen. Gooi er eens 'n nieuwe musclle in en/of 'n nieuwe pick-up truck. Wat dat betreft was de toevoeging van 'n SUV en motor in de laatste update al 'n stap in de goede richting natuurlijk, maar toch ... ik zou persoonlijk ook eens 'n nieuwe sedan/coupe willen, of 'n cabrioversie van de Tailgater oid.

Geplaatst:
comment_2193919

LowLife update/dlc zou helemaal mijn ding zijn, paar heerlijke lompe lelijke V8+ bakken erbij, inderdaad een krot van een woning met een methlab en big ass schuur/lees garage erachter, eigenlijk gewoon Trevor ja maar dan flink uitgebreid/uitgewerkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.