Geplaatst: 12 mei 201411 jaren comment_2189969 Wie o wie, zeg het me.. Welke wagens zijn heel vet te tunen, hebben redelijk wat snelheid en zien er gewoon goed uit! Laat het weten Kom pls niet met dingen zoals Entity XF, Adder,
Geplaatst: 12 mei 201411 jaren comment_2189973 Sowieso de Coquette. Het is al een mooie auto standaard! Hij heeft heel veel tuning opties. Dus kan je hem nog mooier maken. Hij is ook niet zo duur en is redelijk snel.
Geplaatst: 12 mei 201411 jaren comment_2190002 De Elegy kun je heel goed uitbreiden en muscle cars zoals Vigero en Sabre zijn ook heel mooi te maken
Geplaatst: 13 mei 201411 jaren comment_2190217 Sowieso de Coquette. Het is al een mooie auto standaard! Hij heeft heel veel tuning opties. Dus kan je hem nog mooier maken. Hij is ook niet zo duur en is redelijk snel. Helemaal mee eens, mijn eerste snelle auto en nog steeds 1 van mijn favorieten. Rijdt heerlijk en slipt mooi de bochten door!
Geplaatst: 13 mei 201411 jaren comment_2190246 Sowieso de Coquette. Het is al een mooie auto standaard! Hij heeft heel veel tuning opties. Dus kan je hem nog mooier maken. Hij is ook niet zo duur en is redelijk snel. Helemaal mee eens, mijn eerste snelle auto en nog steeds 1 van mijn favorieten. Rijdt heerlijk en slipt mooi de bochten door! Het was ook mijn eerste auto en vind hem nog steeds geweldig!
Geplaatst: 13 mei 201411 jaren comment_2190323 De Phoenix, al kan ik hem nergens meer vinden Ik heb hem sinds vandaag in mijn garage. Als je nog een nodig hebt, kunnen we wel rond gaan rijden om 1 voor jou te zoeken?
Geplaatst: 13 mei 201411 jaren comment_2190346 De torismo beter is er niet, qua look maar ook qua snelheid etc
Geplaatst: 14 mei 201411 jaren Auteur comment_2190442 De Phoenix, al kan ik hem nergens meer vinden Ik heb hem sinds vandaag in mijn garage. Als je nog een nodig hebt, kunnen we wel rond gaan rijden om 1 voor jou te zoeken? Wil ik wel, kun je me toevoegen"? PSN: Zipzzhoofd12
Wie o wie, zeg het me.. Welke wagens zijn heel vet te tunen, hebben redelijk wat snelheid en zien er gewoon goed uit!
Laat het weten
Kom pls niet met dingen zoals Entity XF, Adder,