May 13, 201411 yr Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje. Bij die nieuwe update zou toch een non-contact mode komen? Waar vind ik deze? Ben m nog niet tegen gekomen met races starten. Edited May 13, 201411 yr by Joriz Onderwerptitel aangepast
May 13, 201411 yr Dat klopt, enkel de host kan de instellingen bepalen voor de race. Elk individu die deelneemt aan de race behalve de host kan niks veranderen hieraan.
May 13, 201411 yr Author Dat klopt, enkel de host kan de instellingen bepalen voor de race. Elk individu die deelneemt aan de race behalve de host kan niks veranderen hieraan. Ook al ben ik de host ik kan hem nog niet vinden.
May 13, 201411 yr Als ik het goed heb begrepen, is het een mode zoals Rally, GTA-race, en dergelijke? Meestal staat het dus standaard op gewone race, maar dat kan de host aanpassen.
May 13, 201411 yr Als ik het goed heb begrepen, is het een mode zoals Rally, GTA-race, en dergelijke? Meestal staat het dus standaard op gewone race, maar dat kan de host aanpassen. Yup, dat is 'm.
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje.
Bij die nieuwe update zou toch een non-contact mode komen? Waar vind ik deze?
Ben m nog niet tegen gekomen met races starten.
Edited by Joriz
Onderwerptitel aangepast