Jump to content
Geplaatst:
comment_2190726

Ik irritatiefactor en taker1987 willen graag een video maken.

wij zoeken daar leuke en gezellige mensen voor minimaal 16+ :bier:

wij zoeken ook iemand die die video zou kunnen opnemen. liefst 1 of 2

wij willen graag met 16 players een video opnemen als jullie er dan zijn gaan we overleggen wanneer jullie zouden kunnen.

wij hebben het volgende bedacht :

wij willen graag een role play sessie houden wat we als volgt willen gaan doen :

een paar agenten die gekleed gaan in een wit overhemd en een blauwe broek en zwarte schoenen : rechercheur in een luxe pak :

een paar brandweerleden die gekleed gaan in een rood met zwart shirt en een zwarte broek :

een crimineel , en een oog getuige ,

de scenario wat we gaan spelen kunnen we in overleg doen met de mensen die zich aanmelden ,

we willen het scenario opnemen in het liefst 2 filmpjes , dus bijvoorbeeld van een van de agenten met een capture , en iemand als oog getuige of crimineel met een capture ,

wij zoeken dus , 4 agenten

1 met een capture card om het op te nemen

2 brandweer leden , met of zonder capture .

iemand met een takelwagen ( ligt aan het scenario wat we spelen )

iemand als crimineel , liefst iemand met een capture card om het op te nemen )

burgers en/of oogetuige .. ( ook dit ligt aan het scenario ) je kan bijvoorbeeld ook een buschafeur zijn en de burgers op pikken en dat de crimineel wat met de bus gaat doen.

het is dus de bedoeling dat we dus een gta V serie gaan maken ( vergelijk dit een beetje met flikken maastricht , maar dit kan je ook vergelijken met bijvoorbeeld een achtervolging uit wegmisbruikers )

dus een burger rijdt bijvoorbeeld te hard of niet volgens de regels, dan krijg je dus een stukje weg misbruikers , en een crimineel is dan een stukje flikken maastricht ,,

bijvoorbeeld : crimineel vermoord iemand op straat , de agenten en de recherceur gaat er op af , de crimineel is al gevlucht op het moment dat de agenten aankomen , er vinden ondervragingen plaats tussen de burgers ( mensen die de burgers spelen dus ) en uiteindelijk zal dit verder uitgwerkt worden tot dat de dader gepakt is ...

wij moeten dit nog verder uitwerken , dus als jullie nog ideen hebben horen wij dit uiteraard graag .. de regels volgen later...

voor vragen kan je bij irritatiefactor of taker1987 zijn.

de uitleg voor de scenario bespreken we met ze alle.

:klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:

Bewerkt: door Irritatiefactor

• Reacties 59
  • Bezichtigingen 4.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2191009

Ik ben 13, maar kan zeker serieus doen. Ik wil dan wel graag een rol zonde tekst, omdat ik geen headset heb. Ook helaas geen CC.

dit kan geregeld worden natuurlijk :) belangrijkste is dat je maar serieus genoeg bent ;)

iedereen is bij deze aangemeld als lid ..

graag even melden wat jullie voor rol willen zijn ..

wij zouden natuurlijk ook volgende week (niet in het weekend) een proef sessie zonder camera kunnen starten,dit zal dan wel savonds gaan plaats vinden. dit om te kijken of het serieus genoeg is , een meeting om te vergaderen over de opties en eventuele tips van jullie . de regels zullen zo spoedig mogelijk in dit topic staan ... een datum voor de proefsessie/meeting volgt nog , eventuele datums/tijd dat jullie kunnen graag even vermelden in je aanmeld bericht of even een prive bericht sturen naar mij

graag jullie reactie hier over :)

Bewerkt: door taker1987

Geplaatst:
comment_2191026

Ik ben 13, maar kan zeker serieus doen. Ik wil dan wel graag een rol zonde tekst, omdat ik geen headset heb. Ook helaas geen CC.

dit kan geregeld worden natuurlijk :) belangrijkste is dat je maar serieus genoeg bent ;)

iedereen is bij deze aangemeld als lid ..

graag even melden wat jullie voor rol willen zijn ..

wij zouden natuurlijk ook volgende week (niet in het weekend) een proef sessie zonder camera kunnen starten,dit zal dan wel savonds gaan plaats vinden. dit om te kijken of het serieus genoeg is , een meeting om te vergaderen over de opties en eventuele tips van jullie . de regels zullen zo spoedig mogelijk in dit topic staan ... een datum voor de proefsessie/meeting volgt nog , eventuele datums/tijd dat jullie kunnen graag even vermelden in je aanmeld bericht of even een prive bericht sturen naar mij

graag jullie reactie hier over :)

Ik denk dat een proefsessie een goed idee is.

Geplaatst:
comment_2191033

Ik vind ooggetuige wel geinig, voor rollen zoals buschauffeur :D

En ik kan btw meestal overdags. 's Avonds werk ik tot hooguit 22:00, niet later!

>>> Door thebig: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg 'Bewerken' te gebruiken.<<<

Geplaatst:
comment_2191146

Lijkt me een leuk idee! Ik kan meestal rond 6/7 uur wel komen. Het maakt trouwens niet uit welke rol ik heb.

PSN: xCrazyShotgun

Leeftijd: 14

Headset: Ja

Capture Card: Nee

Geslacht: Man

Personage: Man

Geplaatst:
comment_2191167

ik ben altijd in om mijn hollywood kant tevoorschijn te halen. Graag wil ik ook bij jullie op het witte doek verschijnen. Helaas heb ik geen capture ding. (mits het niet veel kost ben ik bereid om dat aan te schaffen (ook heb ik dan uitleg nodig)).

Maar al is het voor een gastrol of ondersteuning. Nodig mij maar uit!

(ik ben goed met auto's) (En heb geld voor aanschaf van misschien speciale auto's)

Gegroet!

schimmelzicht

headset ja

Geplaatst:
comment_2191364

Ik doe het lijstje ook ff invullen:

PSN: Ezra24rct3

Leeftijd: 13

Headset: ja

Capture Card: Elgato Game Capture

Geslacht: Man

Personage: Man (If vrouw, ik heb ooit eens een 2e gemaakt en dat is een vrouw :$)

Ik zou ook wel een Rechercheur willen zijn! :)

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2191367

Ik heb eventueel wel een busje van Weazel News als jullie die nog kunnen gebruiken ;)

En misschien kunnen jullie ook de spectate functie op je tv gebruiken om mee te kunnen kijken; deze heeft ook een Weazel News filter. :)

Busje is vervangen :|

Bewerkt: door tommie59

Geplaatst:
comment_2191732

Ik wil ook wel meedoen.

Word over 2 maanden 16, taker ik kan toch wel meedoen? Toen we voor de eerste keer samen gameden dacht je ook dat ik 20 of iets in die richting was :7

PSN: alask1001

Leeftijd: 15 jaar

Headset: Ja

Capture card: nee

geslacht: Man

Personage: Man

Bewerkt: door KaiSkillzz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.